knipsolini Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg mener å ha hørt at kun fem prosent er aktive kristne i Norge. Uansett, bryr meg ikke mye om at han er kristen, det hjelper han sikkert til å holde fokus borte fra alt utenomsportslig sprell. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg er litt glad sesongen er over og at hysteriet rundt Ødegaard kanskje dabber litt av, i det minste i en periode. Det er flott at norsk fotball endelig har en profil igjen (Hangeland var vel den siste, etter at Carew og Riise forsvant), men jeg håper media ikke gjør det de alltid gjør; lasser på tonnevis med vekt på ryggen hans og når strået som tilslutt brekker kamelens rygg kommer så er de på allerten til å bebreide han/de som ikke taklet presset. I dag; "15-åringen som skal redde norsk fotball!" Om 10 år; "hva skjedde med Ødegaard? Taklet han ikke presset, hadde han ikke nok tæl?" Selv om det egentlig ikke har en døyt å si så er det vel kanskje positivt at han er religiøs siden det kanskje holder han i sjakk når det gjelder penger, festing og damer. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Det er kun Norske og Britiske medier som klarer å legge umenneskelig stort press på unge talenter, før de så hakker ned på de om det ikke går veien. Ikke engang jounalistiskk-verstingen Tyskland gjør dette... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Norsk presse har heldigvis ikke gått like langt som den engelske og allerede innkassert de neste 2-3 EM-gullene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Det har vel noe med å gjøre at de fleste norske journos vet at Norge egentlig er ganske bøtte. Akkurat der er selvinnsikten litt bedre enn hos britene. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Jeg er litt glad sesongen er over og at hysteriet rundt Ødegaard kanskje dabber litt av, i det minste i en periode. Det er flott at norsk fotball endelig har en profil igjen (Hangeland var vel den siste, etter at Carew og Riise forsvant), men jeg håper media ikke gjør det de alltid gjør; lasser på tonnevis med vekt på ryggen hans og når strået som tilslutt brekker kamelens rygg kommer så er de på allerten til å bebreide han/de som ikke taklet presset. I dag; "15-åringen som skal redde norsk fotball!" Om 10 år; "hva skjedde med Ødegaard? Taklet han ikke presset, hadde han ikke nok tæl?" Selv om det egentlig ikke har en døyt å si så er det vel kanskje positivt at han er religiøs siden det kanskje holder han i sjakk når det gjelder penger, festing og damer. Rart å tenke på at man kan snakke om 10 års aspekter om fotballspillere og dem vil selv etter de 10 årene være relativt 'unge' Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 https://twitter.com/thearsenalhorse/status/544617610558853120 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) https://twitter.com/thearsenalhorse/status/544617610558853120 Endelig, det må være Carew som gjør comeback! Endret 16. desember 2014 av Patrick123 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Riise på telefon med VG ønsker heller ikke å avkrefte noen ting. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Noen som forresten vet hvordan det går med Riise på kypros? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Gresk tragedie. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Pass på nå, ellers blir disse fire innleggene splittet ut til en egen tråd om Marfin Laiki League eller APOEL Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Jeg syns vi bør splitte opp Ødegaard-tråden; en for "Ødegaard til Bayern", en for "Ødegaard til Ajax", en for "Ødegaard til Real", en for... Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 En for Liverpool kanskje? Eller blir det litt vel useriøst? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Jeg syns vi bør splitte opp Ødegaard-tråden; en for "Ødegaard til Bayern", en for "Ødegaard til Ajax", en for "Ødegaard til Real", en for... Er vi sikre på at serverne til diskusjon.no tåler påkjenningen av så mange tråder? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Oppsplittingen er idiotisk. Det blir som om "Hjelp til kjøp av PC"-tråder skal splittes opp i "Kjøp av skjermkort", "Kjøp av hovedkort", "Kjøp av skjerm" etc. før man har en samletråd. Det er seriøst for mange tråder nå. Jeg tror jeg havnet inn i en Di Maria tråd fordi jeg mente at Di Maria hadde noen dårlig skudd som førte til assist. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Bayern vil visst tilby €1M i året, eller ca. €19K i uka. I så fall tidenes høyeste lønn for en ungdomsspiller. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Pengene tror og håper jeg er fullstendig irrelevant for Martin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Pengene tror og håper jeg er fullstendig irrelevant for Martin. Hadde jeg vært han så hadde det vært veldig relevant for min del. Det er penger som forandrer livet ditt totalt og kan sikre en god fremtid selv om han skulle floppe. Det er en stor sannsynlighet for at noe sånt kan skje med tanke på hvor vanvittig press det er på en 15(!?!?!?!?!?!?) år gammel gutt. Eller han blir skadet, hvem vet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Går han på skole han, har han tenkt å utdanne seg noen vei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå