MartinF Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Herregud, jeg får kreft av kommentarfeltene til nettavisene ang. denne overgangen. Noen mener det er bedre å trene med Real enn å spille i Æresdivisjonen. Andre mener at Castilla er mye bedre enn lag i Nederland, og noen sier at han kunne "gått til hvilket som helst lag", men så valgte han heller et lag "ingen har hørt om". Javel, folk har mindre peiling enn jeg trodde faktisk. 5 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Kan man få kreft av det...? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Hjernesvulst, evt. spredning til hjernen hvis man allerede har det andre steder. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Ren idioti eller pengegriskhet at han ikke gikk til Nederland eller en annen litt mindre liga da han forlot Strømsgodset. Nå har han endelig lært. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 (endret) Ren idioti eller pengegriskhet at han ikke gikk til Nederland eller en annen litt mindre liga da han forlot Strømsgodset. Nå har han endelig lært. Jeg vil heller si du er passe idiot om du sier nei til en 20millioners lønn som 15åring. Han har sikkert hatt det helt forferdelig de siste to årene, tjent som faen og spilt med verdens beste, stakkars fyr. Han har til og med måtte lidd med et innhopp for REAL MADRID. For en lærepenge han har vært gjennom. Endret 11. januar 2017 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Jeg skjønner ikke kritikken mot Ødegaard. Ja, han "bare trener" med Ronaldo, Bale og resten av verdensklassespillerne. Jeg tar for gitt at de også trener som verdensklassespillere, og at treningene er grunnen til at de fortsatt holder verdensklasse. Kamparenaet hadde nok vært bedre i Norge, men treningsgrunnlaget han nå har lagt ned i 2 år, vil hjelpe ham resten av karrieren. I tillegg har han ingen økonomiske bekymringer for resten av livet, som 18 åring, uansett hvor langt han måtte nå. 2 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Ren idioti eller pengegriskhet at han ikke gikk til Nederland eller en annen litt mindre liga da han forlot Strømsgodset. Nå har han endelig lært. Jeg vil heller si du er passe idiot om du sier nei til en 20millioners lønn som 15åring. Han har sikkert hatt det helt forferdelig de siste to årene, tjent som faen og spilt med verdens beste, stakkars fyr. Han har til og med måtte lidd med et innhopp for REAL MADRID. For en lærepenge han har vært gjennom. Ja sikkert kult å sitte på reservebenken, eller råtne på reservelaget. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Endelig lært? Et utlån nå lå i kortene helt fra han signerte nå. Det eneste som har vært kjipt er at B-laget ikke rykket opp. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Ren idioti eller pengegriskhet at han ikke gikk til Nederland eller en annen litt mindre liga da han forlot Strømsgodset. Nå har han endelig lært. Jeg vil heller si du er passe idiot om du sier nei til en 20millioners lønn som 15åring. Han har sikkert hatt det helt forferdelig de siste to årene, tjent som faen og spilt med verdens beste, stakkars fyr. Han har til og med måtte lidd med et innhopp for REAL MADRID. For en lærepenge han har vært gjennom. Ja sikkert kult å sitte på reservebenken, eller råtne på reservelaget. Tviler på at Ødegaard og faren hans, som blodkristne, gikk etter penga. Sikkert ganske kult og læringsrikt å trene med a-laget til Real Madrid nesten hver eneste dag også. At han skulle få mange a-lagskamper var det vel ingen som forventet på forhånd. Innhoppene han har hatt har vist at han har et høyt nivå og har utviklet seg som spiller. Han har vært god for Castilla, men det eneste som kan ha bremset utviklingen hans er at de ikke rykka opp i fjor. 1 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Snip Tviler på at Ødegaard og faren hans, som blodkristne, gikk etter penga. Har aldri merket at kristne ikke skulle være glad i penger. Har hatt kristen arbeidsgiver og han hadde ingen problemer med å betale ut for lite overtid til sine ansatte. Og det er bare et av mange eksempler. 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Hehe ja, også har vi jo godeste Jan Hanvold for eksempel. Men det var mer ment som en anekdote enn et rent poeng fra min side Jeg tror altså ikke Martin gikk til verdens beste fotballklubb for penga. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 35 minutter i dag. Var han noe god? Snakk om at han skulle hatt straffe i hvert fall. Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 https://www.youtube.com/watch?v=axoF2up5VtY Fra kampen mot PSV her. Synes det ser ganske så bra ut. Spesielt det han gjør på 2:15 (som vel også er "straffesituasjonen"). Lenke til kommentar
blured Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 https://www.youtube.com/watch?v=WC4-qu6XtOA https://www.youtube.com/watch?v=3T_GBSMg2PY Fortsetter å dele jeg. Virker som om han youtubern har bestemt seg for å lage comp av alle kampene til Ødegaard. 2 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Setter pris på at du deler klippene (Y) Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Assist. Ganske bra presisjon på den passningen. 3 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Sikkert bra å spille for Castilla enn førstelaget. Bendtner for eksempel gjorde store ting i starten og ble kjepphøy av det som ung. Ødegaard virker mer ydmyk og lærevillig. Synes det er topp at han går gradene. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Tap 1-4 i kveld, mot eit lag som låg kun eitt poeng foran sisteplassen før helgas serierunde. Er det 6 tap på 8 kampar Heerenveen har etter at Martin(18) kom til klubben? Neste stans er vel ein klubb i Sverige eller Danmark? 1 Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Ødegaard ubenytta reserve i nok eit tap for Heerenveen. Me er godt inne i 2017, og i 2014 var altså Ødegaard nær ved å verta årets spelar i Tippeligaen. Kor hadde han vore i dag om han hadde tatt eit anna val etter 2014-sesongen? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå