Gå til innhold

Martin Ødegaard | Real Sociedad-spiller

Anbefalte innlegg

Herregud, jeg får kreft av kommentarfeltene til nettavisene ang. denne overgangen. Noen mener det er bedre å trene med Real enn å spille i Æresdivisjonen. Andre mener at Castilla er mye bedre enn lag i Nederland, og noen sier at han kunne "gått til hvilket som helst lag", men så valgte han heller et lag "ingen har hørt om". Javel, folk har mindre peiling enn jeg trodde faktisk.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Ren idioti eller pengegriskhet at han ikke gikk til Nederland eller en annen litt mindre liga da han forlot Strømsgodset. Nå har han endelig lært.

Jeg vil heller si du er passe idiot om du sier nei til en 20millioners lønn som 15åring. Han har sikkert hatt det helt forferdelig de siste to årene, tjent som faen og spilt med verdens beste, stakkars fyr. Han har til og med måtte lidd med et innhopp for REAL MADRID. For en lærepenge han har vært gjennom.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke kritikken mot Ødegaard. Ja, han "bare trener" med Ronaldo, Bale og resten av verdensklassespillerne. Jeg tar for gitt at de også trener som verdensklassespillere, og at treningene er grunnen til at de fortsatt holder verdensklasse. Kamparenaet hadde nok vært bedre i Norge, men treningsgrunnlaget han nå har lagt ned i 2 år, vil hjelpe ham resten av karrieren. I tillegg har han ingen økonomiske bekymringer for resten av livet, som 18 åring, uansett hvor langt han måtte nå. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ren idioti eller pengegriskhet at han ikke gikk til Nederland eller en annen litt mindre liga da han forlot Strømsgodset. Nå har han endelig lært.

Jeg vil heller si du er passe idiot om du sier nei til en 20millioners lønn som 15åring. Han har sikkert hatt det helt forferdelig de siste to årene, tjent som faen og spilt med verdens beste, stakkars fyr. Han har til og med måtte lidd med et innhopp for REAL MADRID. For en lærepenge han har vært gjennom.

Ja sikkert kult å sitte på reservebenken, eller råtne på reservelaget.

Lenke til kommentar

Ja sikkert kult å sitte på reservebenken, eller råtne på reservelaget.

Tviler på at Ødegaard og faren hans, som blodkristne, gikk etter penga. Sikkert ganske kult og læringsrikt å trene med a-laget til Real Madrid nesten hver eneste dag også. At han skulle få mange a-lagskamper var det vel ingen som forventet på forhånd. Innhoppene han har hatt har vist at han har et høyt nivå og har utviklet seg som spiller. Han har vært god for Castilla, men det eneste som kan ha bremset utviklingen hans er at de ikke rykka opp i fjor.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Snip

Tviler på at Ødegaard og faren hans, som blodkristne, gikk etter penga. 

Har aldri merket at kristne ikke skulle være glad i penger. Har hatt kristen arbeidsgiver og han hadde ingen problemer med å betale ut for lite overtid til sine ansatte. Og det er bare et av mange eksempler.

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...