MartinF Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Fordi han ikke er verdensklasse i en alder av 17 år? Plis, kom tilbake med det pisset der når han er 25. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 (endret) Fordi han ikke er verdensklasse i en alder av 17 år? Plis, kom tilbake med det pisset der når han er 25. Nei, fordi han er dårlegare som 17-åring enn han var som 15-åring. Det er eit godt teikn på ei svak utvikling. Les du ikkje innlegga du svarer på? Tips: gjer det i framtida. Endret 6. mars 2016 av Knut Lavngard 7 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Må si meg enig med Knut. Ødegaard sin utvikling peker nedover sån det er nå. 4 Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Feil. Godt argument. Trur dei fleste no med eitt vart overbevist om at du har rett. 4 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Å påstå at en 17-åring har blitt dårligere fordi han ikke storspiller med medspillere på nivå med et norsk 2. divisjonslag, er en helt vill påstand. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 (endret) Å påstå at en 17-åring har blitt dårligere fordi han ikke storspiller med medspillere på nivå med et norsk 2. divisjonslag, er en helt vill påstand. Er nivå 3 i Spania like svakt som nivå 3 i Noreg? Meiner du det? Og meiner du det er enklare å briljera, jo høgare nivået er? Mykje rart du kjem med her Endret 6. mars 2016 av Knut Lavngard 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Nei, jeg sammenligner ikke nivå 3 i Spania med nivå 3 i Norge. Jeg sammenligner Castilla, med et norsk 2. divisjonslag. Det er jævlig mye uferdig ræl på det laget. Ødegaard er milevis bedre enn 95% av resten av spillerne på laget. Men de vil ikke ha han der, de vil ikke at han skal lykkes. Ja, jeg mener det er enklere å få en 15-åring til å se bra ut, med gode medspillere, enn å få en 17-åring til å spille godt med en gjeng juniorer som ikke ønsker han på laget. Lenke til kommentar
Instinkt Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Real Madrid har aldri vært særlig god på utvikling, men det var Martin og faren hans valg, og de får stå for det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Fordi han ikke er verdensklasse i en alder av 17 år? Plis, kom tilbake med det pisset der når han er 25. Nei, fordi han er dårlegare som 17-åring enn han var som 15-åring. Det er eit godt teikn på ei svak utvikling. Les du ikkje innlegga du svarer på? Tips: gjer det i framtida. Det komiske er at du har null peiling på hvor god eller dårlig han er nå. Castilla er en vits, det er ikke derfor han er der han er. Hvordan vet du hva han får ut av å trene med verdens beste? Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Fordi han ikke er verdensklasse i en alder av 17 år? Plis, kom tilbake med det pisset der når han er 25. Nei, fordi han er dårlegare som 17-åring enn han var som 15-åring. Det er eit godt teikn på ei svak utvikling. Les du ikkje innlegga du svarer på? Tips: gjer det i framtida. Det komiske er at du har null peiling på hvor god eller dårlig han er nå. Castilla er en vits, det er ikke derfor han er der han er. Hvordan vet du hva han får ut av å trene med verdens beste? Kor god/dårleg han er og kva han får ut av treningane ser på kva han presterer i kampar. Og han presterer klårt svakare enn i 2014. At Castilla er ein vits hev du rett i. Ein kamparena fleire hakk ned frå Tippeligaen. Men det burde Martin (17) og faren ha vore klare over. Dei gjorde tydelegvis ikkje god nok research på førehand. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 (endret) Fordi han ikke er verdensklasse i en alder av 17 år? Plis, kom tilbake med det pisset der når han er 25. Nei, fordi han er dårlegare som 17-åring enn han var som 15-åring. Det er eit godt teikn på ei svak utvikling. Les du ikkje innlegga du svarer på? Tips: gjer det i framtida. Det komiske er at du har null peiling på hvor god eller dårlig han er nå. Castilla er en vits, det er ikke derfor han er der han er. Hvordan vet du hva han får ut av å trene med verdens beste? Kor god/dårleg han er og kva han får ut av treningane ser på kva han presterer i kampar. Og han presterer klårt svakare enn i 2014. At Castilla er ein vits hev du rett i. Ein kamparena fleire hakk ned frå Tippeligaen. Men det burde Martin (17) og faren ha vore klare over. Dei gjorde tydelegvis ikkje god nok research på førehand. Nettopp. Det du ser av han på Castilla har nada å si, motstanderene er dårlig lagkameratene er dårlig og matten er som oftest drit. Det Ødegaard lærer av er å trene med verdens beste spillere, hvor mye effekt det vil ha vet ingen av oss. Komisk av deg da å skrive piss om at han har en nedadgående kurve når du ikke vet nivået hans nå. Det siste han virkelig viste var når han bortimot rævkjørte England sitt u21 landslag. Endret 7. mars 2016 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Jeg har hatt inntrykk av at Ødegård selv har vært mest opptatt av utvikling, og derfor regner jeg med at situasjonen evalueres fortløpende om utleie eller Castilla/A-lagstrening er best for utviklingen. Helt legitimt for forumbrukere å ha meninger og synsinger, men jeg synes enkelte er litt for bastante i sine konklusjoner ved å kun se noen Castilla-kamper før man konkluderer. Så kanskje hoppe av sin høye hest og moderere seg litt før man er så sikker i sin sak? Skal lete lenge etter en mer profesjonell 17-åring på fotballbanen, så dette tror jeg de har kontroll på. Om Real Madrid var det beste valget eller ikke, får vi aldri svar på. Selv om han hadde gått til Ajax eller lignende så er det ingen garanti for at han hadde spilt kamper fast på noe A-lag de første par årene... Og jeg nekter å tro at treningene i Madrid er dårligere enn noe annet lag. 3 Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Jeg har hatt inntrykk av at Ødegård selv har vært mest opptatt av utvikling, og derfor regner jeg med at situasjonen evalueres fortløpende om utleie eller Castilla/A-lagstrening er best for utviklingen. Helt legitimt for forumbrukere å ha meninger og synsinger, men jeg synes enkelte er litt for bastante i sine konklusjoner ved å kun se noen Castilla-kamper før man konkluderer. Så kanskje hoppe av sin høye hest og moderere seg litt før man er så sikker i sin sak? Skal lete lenge etter en mer profesjonell 17-åring på fotballbanen, så dette tror jeg de har kontroll på. Om Real Madrid var det beste valget eller ikke, får vi aldri svar på. Selv om han hadde gått til Ajax eller lignende så er det ingen garanti for at han hadde spilt kamper fast på noe A-lag de første par årene... Og jeg nekter å tro at treningene i Madrid er dårligere enn noe annet lag. Å gå frå ein kamparena kor medspelarane vil gjera deg god, til ein arena kor medspelarane vil gjera deg dårleg, kan neppe seiast å være godt for utviklinga til ein ung fotballspelar. Heilt bastant treng ein ikkje vera. No er jo guten framleis kun 17 år, så han kan framleis ha ei stor karriere framfor seg. Det finst dei som har slått gjennom først som 23-24-åring. Det er jo forståeleg at det er freistande å tjena mangfoldige millionar som 16-åring og i tillegg få trena med fleire av verdens beste spelarar, men basert på spelet hans i Tippeligaen som 15-åring i 2014 og det han har prestert dei siste 14 månadane i Castilla, så er det ikkje tvil om at valet falt på eit av dei dårlegaste alternativa han hadde. Sjølv om pappa Hans Erik fekk ein Audi for å kjøra Martin til/frå trening i. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Det at han får trene med verdensklassespillere som Ronaldo, Bale, Isco osv et par ganger i uken kan ha mye å si for utviklingen det også. Tipper han lærer mye av det. Vent til han blir 20 år for å gjøre konklusjoner... Bør nok vente til han blir 18 år for så å bli utlånt til en annen La Liga klubb. Bare se Halilovic, spilte for b-laget til Barca til han var 18-19 år, for så og bli lånt ut til Sporting Gijon, hvor han imponerer voldsomt. Har troen på Ødegaard får samme utviklingen. Vent og se. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 (endret) Det at han får trene med verdensklassespillere som Ronaldo, Bale, Isco osv et par ganger i uken kan ha mye å si for utviklingen det også. Tipper han lærer mye av det. Vent til han blir 20 år for å gjøre konklusjoner... Bør nok vente til han blir 18 år for så å bli utlånt til en annen La Liga klubb. Bare se Halilovic, spilte for b-laget til Barca til han var 18-19 år, for så og bli lånt ut til Sporting Gijon, hvor han imponerer voldsomt. Har troen på Ødegaard får samme utviklingen. Vent og se. Martin (17) har altså spelt på eit B-lag i over eit år der han ikkje har fått utretta noko som helst. Han har elendige stats, delvis pga. dårlege baner, samt medspelarar som ikkje er interessert i å spela han god. Om folk her inne meiner dette er bra for utviklinga hans, så kan ein gjerne meina det. Eg er totalt usamd. Å konkludera for godt skal eg ikkje, men som du er inne på kan han ikkje bli i Castilla så veldig mykje lenger. Endret 7. mars 2016 av Knut Lavngard 1 Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Tror ingen er uenig i at Castilla er en råtten kamparena. Jeg håper også at han får spilt kamper på et annet nivå til høsten. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Tap 4-0 for Castilla i dag. Martin (17) vart bytta ut i pausen på stillinga 2-0. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 http://www.vg.no/sport/fotball/landslaget/oedegaard-paa-hoeyde-med-mahrez-og-vardy-kan-se-ned-paa-rooney/a/23647319/ "Ødegaard på høyde med Mahrez og Vardy – kan se ned på Rooney" Han er så god! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå