Gå til innhold

Martin Ødegaard | Real Sociedad-spiller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende med Ødegaard i troppen.

Synes det er helt ypperlig at det skrives mye om han i norske aviser, det er ikke hverdagskost med norsk 17 åring i en av verdens største klubber, det er såklart stort.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det dere driver med egentlig? Dette er ene og alene "media" sin "feil" og dere leser det av egen fri vilje.

Leser hva? Trenger ikke å gjøre mer enn å scrolle ned og se bildene og overskriftene for å se hvor mye det skrives om han. 

Ødegaard har helt klart fått et press på seg. Blir mye vanskeligere å prestere når det eneste du tenker på er forventningene.

Lenke til kommentar

Gi han mer enn ett år før du kommer med sånne påstander kanskje?

Han har fått 14 månader. I 2014 var han kanskje den beste spelaren i Tippeligaen, som 15-åring. I 2016 har han eit par assistar for Castilla på nivå 3 i Spania, eit lågare nivå enn Tippeligaen, som 17-åring. Way to go.

Han ville til den største klubben (Real Madrid) men endte opp i den minste (Castilla) av dei som var aktuelle, og har ikkje prestert spesielt godt, heller.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Gi han mer enn ett år før du kommer med sånne påstander kanskje?

Han har fått 14 månader. I 2014 var han kanskje den beste spelaren i Tippeligaen, som 15-åring. I 2016 har han eit par assistar for Castilla på nivå 3 i Spania, eit lågare nivå enn Tippeligaen, som 17-åring. Way to go.

Han ville til den største klubben (Real Madrid) men endte opp i den minste (Castilla) av dei som var aktuelle, og har ikkje prestert spesielt godt, heller.

Enig. Han har ikke utviklet seg i det hele tatt, heller to steg tilbake.

Han er nesten usynlig i hver eneste Castilla kamp. Hvor er denne Martin?

Han dominerte fullstendig mot u21 laget til Portugal.

Martin trenger et utlån til en klubb som Ajax, om han i det hele tatt får spilletid der.

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar

I 2014 var han kanskje den beste spelaren i Tippeligaen, som 15-åring. I 2016 har han eit par assistar for Castilla på nivå 3 i Spania, eit lågare nivå enn Tippeligaen, som 17-åring. Way to go.

I Godset spilte han med en gjeng spillere som ønsket at han skulle lykkes, og på gressmatter som passer en teknisk spiller som han. I Castilla spiller han uke etter uker på matter som ligner en random åker et sted i Norge, med spillere som ikke ønsker å ha han der. Klart han vil ha større impact i det første jeg nevnte.

Jeg sa det når han ble solgt til Real at han burde valgt en annen klubb, men nå gjorde han ikke det. Da har jeg ikke tenkt å avskrive han som en _flopp_ etter ett år i klubben. Han er fremdeles 17 (!!) år. Gi han fem år til. Om han fremdeles er en nobody, eller har kommet seg hjem til Norge, så kan jeg si meg enig. Men ikke etter ett år i utlandet som junior. Ikke faen!

• Liker 1
Lenke til kommentar

I 2014 var han kanskje den beste spelaren i Tippeligaen, som 15-åring. I 2016 har han eit par assistar for Castilla på nivå 3 i Spania, eit lågare nivå enn Tippeligaen, som 17-åring. Way to go.

I Godset spilte han med en gjeng spillere som ønsket at han skulle lykkes, og på gressmatter som passer en teknisk spiller som han. I Castilla spiller han uke etter uker på matter som ligner en random åker et sted i Norge, med spillere som ikke ønsker å ha han der.

Riktig. Eit katastrofalt val. Han skulle ha blitt i Godset minst eitt år til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

I Godset spilte han med en gjeng spillere som ønsket at han skulle lykkes, og på gressmatter som passer en teknisk spiller som han. I Castilla spiller han uke etter uker på matter som ligner en random åker et sted i Norge, med spillere som ikke ønsker å ha han der.

Jeg antar du vet mer om hans utvikling enn han selv sjøl da eller?

Lenke til kommentar

Nå vet vi jo ikke om det var utvikling som var motivasjonen for valget av Real. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Nå vet vi jo ikke om det var utvikling som var motivasjonen for valget av Real. 

Fakta er at vi ikke vet en dritt så diskusjonen er ren synsing på alle punkter.

Lenke til kommentar

For nesten to år sidan dominerte han kampar i Tippeligaen som 15-åring. No er han langt unna å vera ein dominant spelar på nivå 3 i Spania, som 17-åring.

Det som kunne ha blitt Norges beste spelar gjennom tidene kan i staden bli ein middelmådighet, kun pga. grådigheten og det å "få lov å trena med Ronaldo".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...