JokerN_ Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Jeg vil si at han er litt som Isco er på a-laget. Han viser mye god teknikk og setter igang angrep, men er ikke den viktige spilleren som man absolutt må ha i 90 min hver kamp. Og han har en tendens til å bli usynlig. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Nå får jeg ikke selv sett kampene, men gjør Ødegaard en så god prestasjon som referatene får det til å høres ut som? Eller er referatene "egentlig" av typen "Ødegaard kaster et perfekt innkast og legger enkelt opp til at Castilla scorer 7 trekk senere"? Han spiller med spillere som tilsvarer norsk 3. divisjon. De er rett og slett dritdårlige. Når jeg ser på så blir jeg helt oppgitt over nivået på lagkameratene hans. Ødegaard er god nok til å starte på et middels BBVA-lag, punktum finale. Håper et utlån skjer fortest mulig. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Han burde komme seg til Celtic i Januar imo. Fast plass sammen med Stefan, med Deila som trener i en liga hvor de dominerer. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Ville sagt han passer bedre inn i Molde enn Celtic. Celtic spiller jo ræva fotball ift Molde. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Celtic er i oppløsning for tiden og det er ikke sikkert Deila varer lenge. Bør holde seg langt unna. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Celtic er i oppløsning for tiden og det er ikke sikkert Deila varer lenge. Bør holde seg langt unna. Gode i ligaen. Tror ikke de gir Deila sparken før til sommeren, så lenge de cruiser igjennom og vinner ligaen. Et halvt år i Celtic tror jeg vil passe Martin bra. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 I tillegg er Celtic oppskrytt. På høyde med topplagene i Tippeligaen på en god dag. 1 Lenke til kommentar
kwah Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 dem er dritt. dårligere enn molde 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 I tillegg er Celtic oppskrytt. På høyde med topplagene i Tippeligaen på en god dag. Ja ikke grunn til å tro noe annet. En brukbar Fransk klubb tror jeg kan være ideelt for Ødegaard. og hans type talent. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Får kanskje noen minutter i cupen ikveld Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Martin ikke i troppen. Dette oppholdet begynner å bli en vits. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Folk sier han er best på Castilla, njavel oppspinn det gitt Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Det er de samme som sier han er "Norges soleklart beste fotballspiller" også... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Denis Cheryshev spiller i kveld og har scoret, men han har karantene i denne kampen. Borja Mayoral som er Castilla-spiller ble utvist i forrige Copa junior-kamp og var suspendert til denne kampen, men sitter likevel på benken. Cupen var beste og kanskje eneste mulighet til å bruke Ødegaard hele sesongen, men blir altså vraket til fordel for to suspenderte spillere. I tillegg blir nok Real kastet ut av cupen. Sirkusklubb. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Hva er det Real driver med? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Ikke med i troppen mot Malmø. Håpløst. Han er jo stort sett banens beste i hver kamp han spiller for Castilla, likevel går andre foran i køen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Ikke med i troppen mot Malmø. Håpløst. Han er jo stort sett banens beste i hver kamp han spiller for Castilla, likevel går andre foran i køen. Tror treneren tenker han vokser mer på slik motgang og skal lære bli mer mann. Husk at Ødegaard har fått servert alt på et sølvfat hele veien. Han trenger å herdes litt. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Benitez får snart sparken uansett. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Er vel mer det at Benitez ikke spiller med 17-åringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå