Gå til innhold

Martin Ødegaard | Real Sociedad-spiller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå får jeg ikke selv sett kampene, men gjør Ødegaard en så god prestasjon som referatene får det til å høres ut som?

Eller er referatene "egentlig" av typen "Ødegaard kaster et perfekt innkast og legger enkelt opp til at Castilla scorer 7 trekk senere"?

Han spiller med spillere som tilsvarer norsk 3. divisjon. De er rett og slett dritdårlige. Når jeg ser på så blir jeg helt oppgitt over nivået på lagkameratene hans. Ødegaard er god nok til å starte på et middels BBVA-lag, punktum finale. Håper et utlån skjer fortest mulig.

Lenke til kommentar

Celtic er i oppløsning for tiden og det er ikke sikkert Deila varer lenge. Bør holde seg langt unna.

Gode i ligaen. Tror ikke de gir Deila sparken før til sommeren, så lenge de cruiser igjennom og vinner ligaen. Et halvt år i Celtic tror jeg vil passe Martin bra.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Denis Cheryshev spiller i kveld og har scoret, men han har karantene i denne kampen. Borja Mayoral som er Castilla-spiller ble utvist i forrige Copa junior-kamp og var suspendert til denne kampen, men sitter likevel på benken.

Cupen var beste og kanskje eneste mulighet til å bruke Ødegaard hele sesongen, men blir altså vraket til fordel for to suspenderte spillere. I tillegg blir nok Real kastet ut av cupen. Sirkusklubb.

Lenke til kommentar

Ikke med i troppen mot Malmø. Håpløst. Han er jo stort sett banens beste i hver kamp han spiller for Castilla, likevel går andre foran i køen. 

Tror treneren tenker han vokser mer på slik motgang og skal lære bli mer mann.

Husk at Ødegaard har fått servert alt på et sølvfat hele veien. Han trenger å herdes litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...