Delvis Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Å.. det har jeg ikke fått med meg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Ødegaard fra start i kampen som startet nå. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Scoring etter frispark i samarbeid med Ødegaard. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Kjempe passning fra Ødegaard gir nesten scoring. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Ødegaard fikk ballen rett foran mål, men får ikke controll på ballen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Dårlig takling gir gult kort til Ødegaard. Inne i en svak periode nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Hvilken posisjon spiller han? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Sentralt på midten. Har nr 10. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Kampen kan ses her: http://www.realmadrid.com/aficion/real-madrid-tv Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Enda en kamp hvor Castilla kommer tilbake etter Ødegaard går av. Spilte bra i følge vglive dog. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Bør komme seg ut på lån fort som fy. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Hater å si det, men ... "told you so". Jeg sa det før han gikk til Real, at han kom til å ikke få noe som helst spilletid. Å trene med verdensstjerner er sikkert gøy det, men det er ikke sånn du blir god. Du må spille kamper på høyt nivå, med gode spillere. Det får ikke Ødegaard. Enig med han over. Celtic hadde vært perfekt sted for han å utvikle seg videre. Se på Stefan Johansen. En av de beste spillerne i ligaen allerede. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Helt enig der. En annen fordel med Celtic er jo Ronny Deila, mannen som trente Ødegaard i Godset. De kjenner hverandre, og Deila vet nok akkurat hva som skal til for å utvikle gutten på best mulig måte. Jeg har fortsatt denne "han kommer til å floppe"-følelsen, som jeg (sa at jeg) hadde da han gikk til Real. Men jeg håper at jeg tar feil. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 "Mål Real Madrid Castilla: Lienhart! Så sitter den for Castilla og der kommer fra corner. Ødegaard svinger en perfekt ball mot første stolpe og midtstopperen fra Østerrike setter inn utligningen." Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Spiller på Sportskanalen nå. Elendig kvalitet på gressmatta. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Ja, han har seg selv å takke. Kan ikke forstå hvordan han skal utvikle seg til å bli en verdensklasse spiller når han spiller på gressmatter som er dårligere enn banene vi har i Norge langt ned i ligasystemet. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Nå kan det være norske medier som tar ting ut av sammenheng som vanlig, men om det stemmer er det jo ganske imponerende: http://www.nrk.no/sport/fotball/odegaard-pa-ronaldos-toppliste-1.12640271 Selv om det ikke går så bra for han på Castilla, regner jeg med han lærer mye på A-lagstreningene til Real. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Nja, det er tatt ut ifra filmen til Ronaldo (den som starter på kino imorgen), der han nevner Ødegaard som en av de unge lovende. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Nå får jeg ikke selv sett kampene, men gjør Ødegaard en så god prestasjon som referatene får det til å høres ut som? Eller er referatene "egentlig" av typen "Ødegaard kaster et perfekt innkast og legger enkelt opp til at Castilla scorer 7 trekk senere"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå