Gå til innhold

Martin Ødegaard | Real Sociedad-spiller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke helt den statistikken, jeg så da vitterlig med egne øyne at han slo en for lang ball mot Kroos. Regnes det som "høy gjennombruddspasning" eller "cross" eller noe i den duren som gjør at den ikke inngår i statistikken?

Ble det avblåst for offside?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt den statistikken, jeg så da vitterlig med egne øyne at han slo en for lang ball mot Kroos. Regnes det som "høy gjennombruddspasning" eller "cross" eller noe i den duren som gjør at den ikke inngår i statistikken?

Det må være det ja.

http://www.vgtv.no/#!/video/112838/slik-var-oedegaards-debut-se-alle-involveringene-til-16-aaringen

Spol til 02:45

Ikke allverdens pasninger. Men han er god til å holde roen.

Lenke til kommentar

(1) 100 % pasningssikkerhet (17 pasninger

(2) "Assist" på Chicharitos offside mål

(3) Ville fått en assist om Jese hadde puttet...

Så absolutt godkjent!

Lurer litt på hva som skjer neste sesong. Fast spilletid for RM er vel fremdeles noen år unna, gitt at absolutt alt går i hans retning. Men ettersom RM Castilla ikke kommer til å rykke opp, så spørs det hvilke muligheter det vil gi han for utvikling neste sesong? Samtidig så er det kanskje greit at han lærer seg Spansk før et eventuelt utlån blir aktuelt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Det kan slå begge veier, Real mister kontrollen og han kan bli benket for alt vi vet. Samtidig tror jeg det er litt heftig at en 16 åring skal flytte på seg igjen rett etter han har slått seg til ro i Madrid. Det var noe jævla drit at Castilla ikke røk opp, det hadde gjort under for han.

Lenke til kommentar

Det kan slå begge veier, Real mister kontrollen og han kan bli benket for alt vi vet. Samtidig tror jeg det er litt heftig at en 16 åring skal flytte på seg igjen rett etter han har slått seg til ro i Madrid. Det var noe jævla drit at Castilla ikke røk opp, det hadde gjort under for han.

Finnes vel nok av klubber i Madrid som gjør at han ikke må flytte og kanskje kan delta på trening/sosialt i Real?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Finnes vel nok av klubber i Madrid som gjør at han ikke må flytte og kanskje kan delta på trening/sosialt i Real?

Jeg hadde håpet det var mulig, men virker litt merkelig om han spiller for f.eks Getafe og trener med a-laget til Real. 

Lenke til kommentar

Ved utlån så skriver man vel kontrakt på at spilleren er en annen klubbs eie for den perioden, så det er vel ikke mulig å trene med Real da. Om det er mulig å gjøre spesielle avtaler kan jo hende, men hvor interessant er det for noen at en av spillerne skal fly å trene med en konkurrent?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Får han så mye hat da?

Tipper at det var mange som fikk med seg kampen. Selv gadd jeg ikke å begynne å se på før han kom inn.

Han var ikke så altfor langt unna mål/assist, men jeg er glad for at han ikke gjorde noen av delene siden det antakeligvis ville ha blitt et mye større hysteri rundt ham da. Det ville bare gjort forventningene enda større og lagt et mye større press på ham. Viktig at han får utvikle seg i sitt eget tempo.

Lenke til kommentar

Jeg elsker det. Fantastisk med Ødegård debut! Den har jeg ventet lenge på. Synd at allerede haterne har kommet frem

Haterne? Har sett nesten utelukkende positive kommentarer om debuten. Mediedekningen derimot, den er til og med jeg kritisk til. "Her går Ødegaard av bussen"...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...