blured Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 (endret) Debuten til Martin Ødegaard blir antakelig det største øyeblikket i norsk fotballs historie, gleder meg til å lese overskriftene Slik ser listen ut i dag: 1. Martin Ødegaard hilser på C. Ronaldo for første gang. 2. Norge slår Brasil i Marseille. 3. Rosenborg slår AC Milan borte. Endret 28. april 2015 av blured Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Så etter oddsen på Ødegaard mål imorgen hos Unibet, den finnes dessverre ikke Hadde vært faen så sykt om han fikk 15 min og imponerte. Jeg håper det beste for den fyren der, sinnsykt ydmyk type som er umulig og ikke elske. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Så etter oddsen på Ødegaard mål imorgen hos Unibet, den finnes dessverre ikke Hadde vært faen så sykt om han fikk 15 min og imponerte. Jeg håper det beste for den fyren der, sinnsykt ydmyk type som er umulig og ikke elske. Ikke på Betsson heller sjekket nettopp. Den kommer kanskje i morra Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Debuten til Martin Ødegaard blir antakelig det største øyeblikket i norsk fotballs historie, gleder meg til å lese overskriftene Slik ser listen ut i dag: 1. Martin Ødegaard hilser på C. Ronaldo for første gang. 2. Norge slår Brasil i Marseille. 3. Rosenborg slår AC Milan borte. Ingen av bryllupene til Riise på lista? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Om han får innhoppet håper jeg at han virker gjør en god figur. Han trenger ikke briliere på noen som helst måte, men sålenge han viser at han har nivået inne så burde det være nok til få kritikerne til å holde smella, i hvertfall i en stund. Samtidig hadde halve sentrum blitt intet annet enn en rykende ruin, med Ground Zero der hvor sportsdesken til VG imploderte. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Han må nok briljere skal de spanske avisene holde kjeft.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Ødegaards siste sjanse der altså... Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Lool! Om han lykkes i årene fremover, så får han nok av sjanser uansett. Denne kampen betyr nok ikke så mye i det langsiktige perspektivet! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 (endret) Hahaha! Liker hvordan VG vrir og vender på ting... EDIT: *kremt* Dagbladet. Ikke at VG er noe bedre. Endret 29. april 2015 av Knewt Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Ha ha, gutten er 16 år, har vært i klubben under et halvt år og de setter "Siste sjanse" på forsiden. Tragisk. Har ikke lest artikkelen selv, men antar at de EGENTLIG sier at det er siste sjanse til å vise seg frem denne sesongen. Hysteriet rundt Martin er helt sykt. Ingen forventer at han skal spille fast eller briljere på flere år, og det tror jeg ikke sjefene i Real Madrid forventer heller. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Siste sjanse? Trodde dette kanskje ble første sjanse... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 (endret) Det er morsomt hvordan hele den samlede norske sportspressen presterer å glemme det alle var enige om for et halvt år siden; at Ødegaard kom til å få minst 2 år på seg til å komme inn på førstelaget. *ding ding ding* Let the games begin! Slik startet dagens største fotballstjerner Blir yngre debutant enn Ronaldo om han får spilletid i kveld! *ding ding ding* http://www.harmartindebutert.com/ Endret 29. april 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 På benken med #41 på ryggen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 2-0, Martin varmer opp! 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Kommentatorene nevnte Ødegaard for litt siden. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Sitter ser kampen på en halv-jalla stream med en skotte som kommentater. Noen som vet hva han heter, for han er seriøst den verste kommentatoren jeg noengang har hørt! Får orgasme av alt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Sitter ser kampen på en halv-jalla stream med en skotte som kommentater. Noen som vet hva han heter, for han er seriøst den verste kommentatoren jeg noengang har hørt! Får orgasme av alt! Hvis det er Sky du ser på så heter han Gerry Armstrong. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Haha, dette ser ut som tidenes anti-klimaks. Note to self: Hold deg unna Norske nettaviser om han ikke får spille idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå