Tunky Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 de Boer og Ajax har gått ut offentlig og sagt at også de er interessert i Ødegaard. Håper virkelig han velger Ajax fremfor Barca og Real. Det er mye lettere å bryte gjennom til førstelaget i Ajax, som også de Boer argumenterer med. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Han har så stort potensial. Det er helt vanvittig. Jeg er helt enig i det som blir sagt litt tidlig i videoen; "det er som at han bedriver en annen idrett". Kan ikke huske at vi har hatt et lignende talent så lenge jeg har sett fotball. Jeg håper at han klarer å ta steg for steg. Jeg håper at han drar til Ajax. Det er kanskje det beste steget for han. Det er et kraftig nivå opp fra norsk fotball, men ikke like langt opp som engelsk og spansk. Får Goosebumps av å se han herje! https://www.youtube.com/watch?v=Smi8jvNixL8#t E: Hmm. Fikk ikke videoen opp uansett hva jeg prøvde på.. Endret 3. november 2014 av Dysfunctional Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 http://www.tv2.no/2014/11/03/sport/tippeligaen/martin-odegaard/6192445 Ødegaard i Madrid visstnok. Håper for hans del at det er planer om å låne han direkte videre igjen. Å spille reservelagsfotball vil være en karrierekiller uten like... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Helt ekstremt. Håper så inderlig at han fortsetter utviklingen og blir verdens beste. Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Sverige har hatt Zlatan i mange år nå, kanskje skal vi få vår store spiller, (endelig!) Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Zlatan er vel også Ajax-gutt? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Nei, han er Malmö-påg. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Jeg trodde han var en unggutt som kom til de når han var ca 20 år Var han en etablert verdensstjerne når han kom til Ajax, eller ble han det i Ajax? Var før min tid, dette Det er forresten syykt mange store talenter på Ajax i dag, i hvertfall på fifa Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Zlatan har jo vært en verdensstjerne in the making i mange år. I Ajax ble han kjent som en fryktløs svenske, med ekstrem teknikk og et cocky image. Derfra har det bare gått en vei, og det er oppover. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Ødegaard kåret til nr 1 talent i verden står det rundtom i dag.Landslagstroppene tas forresten ut kl 12 i dag. Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Han vil nok floppe, å være så stort i talent i allerede 15år er faktisk ikke sunt og det flopper som regel. 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Det er mye som kan hende, spesielt kanskje fysiologisk, men Martin Ødegaard har et godt apparat rundt seg, virker å være usedvanlig moden og har alle forutsetninger for å lykkes som toppspiller. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Håper at han går til Ajax Jeg har en vond magefølelse om at han flopper, men jeg håper for alt i verden at jeg tar feil! Tenk hvordan det ville være med en vedensklassespiller fra Norge!!! Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Håper at han går til Ajax Jeg har en vond magefølelse om at han flopper, men jeg håper for alt i verden at jeg tar feil! Tenk hvordan det ville være med en vedensklassespiller fra Norge!!! Samme her Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Å velge Real Madrid fremfor Barca eller Ajax er dumt. Tror han vil utvikle seg mest i Barcelona men i Ajax vil han bli mer oppdaget og kanskje kjøpt av en storklubb på et senere tidspunkt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 I Ajax får han (mest sannsynlig) sjansen på A-laget mye tidligere enn både Barca og Real. Det er kanskje det viktigste argumentet. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Han har så stort potensial. Det er helt vanvittig. Jeg er helt enig i det som blir sagt litt tidlig i videoen; "det er som at han bedriver en annen idrett". Kan ikke huske at vi har hatt et lignende talent så lenge jeg har sett fotball. Jeg håper at han klarer å ta steg for steg. Jeg håper at han drar til Ajax. Det er kanskje det beste steget for han. Det er et kraftig nivå opp fra norsk fotball, men ikke like langt opp som engelsk og spansk. Får Goosebumps av å se han herje! https://www.youtube.com/watch?v=Smi8jvNixL8#t E: Hmm. Fikk ikke videoen opp uansett hva jeg prøvde på.. 1:15 ut i videoen "... kjører Zlatan-finten..." Når ble det der "en Zlatan"? 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Når Zlatan-navnet selger mer enn Rivelino eller hvem enn det nå var som tok den først. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 ^This. De bytter jo støtt og stadig ut hvem som "eier" finten. Tror kanskje det er for å gjøre det relevant til dagens fotball og at folk skal kjenne til fotballspilleren som perfeksjonerer den finten. Lenke til kommentar
Bæder Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Martin Ødegård har fått tilbud fra Real og ble flyet ned til Madrid og vist rundt. Er det lurt at en 15 åring begynner på verdens beste fotballag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå