Tunky Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Jeg så det, Sending! Jeg tror fortsatt at Ødegaard ikke har fått ballen fordi høyrekanten har enda dårligere forhold enn venstrekanten, men det blir jo spekulasjoner. Får se i andre omgang. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Han får jo nesten aldri ballen. Er ofte alene med masse plass, men så si alt skal gå gjennom venstrekanten Er jo nærmest umulig å gi ham ballen. Han kommer ikke til å vinne noen hodedueller, og det er umulig å spille seg i angrep uten å kjøre lange baller på denne banen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Ødegaard ble tatt av. Greit det. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Dette er den verste kampen jeg noen gang har sett. Herregud for en elendig bane. Det er umulig å spille fotball og alt må gå via luften. Skjønner virkelig ikke at de startet denne kampen. Burde vært utsatt eller flyttet. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Hvordan er kommentatoren når man skal kommentere en Spansk 3.Nivå kamp, uten at grunnen til at det sendes er på banen... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Skrudde av da Ødegaard ble tatt av. Er nok mange som meg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Jeg bytta til FA-cup etter en halvtime. Var jo ikke fotball, det var gjørmebryting. Helt håpløst at de kan spille kamper når banen ser sånn ut. Kamper i norsk 5. divisjon blir utsatt eller flyttet med bedre bane enn det der. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Da er det kamp igjen. Ødegaard fra start. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Scoret sitt første nå. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Kjempeflott med scoring for han, men jeg blir innmari provosert over måten VG, Dagbladet osv. dekker Ødegaard-nyheter, når de alltid skal si at han gjorde x for Real Madrid, men snike inn i verdens minste bisetning av han gjorde det for Castilla. Å si at Ødegaard har scoret sitt første mål eller spilt sin første kamp for Real Madrid for så si at det er for Castilla er for meg like galt som å si at han har scoret sitt første mål i Champions League når det er i ligaen. Uansett hvor myedu vrir og vender på det så er det ikke det samme. Og bare så det er sagt; jeg syns ikke det er "villedende reklame". Jeg syns det er tåpelig. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Spiller med drakt nr 10 i dag. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Ny scoring etter forarbeid og innlegg fra Ødegaard. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Sliten Ødegaard byttet ut etter 83 min. Fin gjennomført kamp fikk vist sine kvaliteter. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Ok kamp, men hadde kommet bedre til rette i en mer tilbaketrukket posisjon. Han er en spiller som bør ha ballen så mye som mulig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 For Ødegaards del håper jeg at Castilla rykker opp og at det er bedre baneforhold i divisjonen over. Gjør vondt å se på det her. Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Skrudde av idet jeg så banen denne gangen også. Helt utrolig at de ikke klarer bedre med det klimaet de har i Spania, minner mest om en potetåker... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Skrudde av idet jeg så banen denne gangen også. Helt utrolig at de ikke klarer bedre med det klimaet de har i Spania, minner mest om en potetåker... Det er da vinter der og... Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Begredelig banerorhold på noen av bortebanene ja. Regner med de klarer opprykk da, så de slipper en sesong til med den gjørma der. De er nok ganske lystne på å rykke opp. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Det ser nå ut til å gå mot debut for A laget i CL kamp neste tirsdag. Kampen vil i såfall bli vist på Viasat 4. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) VG-desken kommer til å implodere... Han blir vel den yngste CL-spilleren for Real, men han er vel ikke den yngste i CL totalt sett? Var ikke det Per Ciljan, eller noe sånt i en periode? Eller var det yngste målscorer? Endret 4. mars 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå