Gå til innhold

Martin Ødegaard | Real Sociedad-spiller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han får jo nesten aldri ballen. Er ofte alene med masse plass, men så si alt skal gå gjennom venstrekanten

Er jo nærmest umulig å gi ham ballen. Han kommer ikke til å vinne noen hodedueller, og det er umulig å spille seg i angrep uten å kjøre lange baller på denne banen.

Lenke til kommentar

Kjempeflott med scoring for han, men jeg blir innmari provosert over måten VG, Dagbladet osv. dekker Ødegaard-nyheter, når de alltid skal si at han gjorde x for Real Madrid, men snike inn i verdens minste bisetning av han gjorde det for Castilla.

Å si at Ødegaard har scoret sitt første mål eller spilt sin første kamp for Real Madrid for så si at det er for Castilla er for meg like galt som å si at han har scoret sitt første mål i Champions League når det er i ligaen. Uansett hvor myedu vrir og vender på det så er det ikke det samme.

Og bare så det er sagt; jeg syns ikke det er "villedende reklame". Jeg syns det er tåpelig.

Lenke til kommentar

VG-desken kommer til å implodere...

Han blir vel den yngste CL-spilleren for Real, men han er vel ikke den yngste i CL totalt sett? Var ikke det Per Ciljan, eller noe sånt i en periode? Eller var det yngste målscorer?

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...