Gå til innhold

Martin Ødegaard | Real Sociedad-spiller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, linken til Sexylubb1 var jo klikkbar... I tillegg så har du jo tatt deg tiden til å screenshoote forsiden til NRK, tror det var en klikkbar link der også :laugh:

Jeg leste på mobilen, og ble litt paff før jeg så 5080-logoen. Men jeg syns ikke satire har noe og gjøre på en seriøs nyhetsportal. Ihvertfall ikke på forsiden?!

Nå er kanskje ikke 5080 eller Satiriks de mest seriøse. Men både Are Kalvø og Knut Nærum er jo eksempler på personer som skriver satire trykket i mer seriøse aviser som Morgenbladet, Dagsavisen og Aftenposten.

Endret av blured
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg leste på mobilen, og ble litt paff før jeg så 5080-logoen. Men jeg syns ikke satire har noe og gjøre på en seriøs nyhetsportal. Ihvertfall ikke på forsiden?!

Uenig. Jo større, jo bedre. Hvis man vet at satiriske artikler kan dukke opp overalt skjerper det den kritiske sansen hos folk. Ikke at jeg er en spesiell tilhenger av uttrykket "alt var bedre før" men jeg har et ganske bestemt inntrykk av at man i dag er mindre kritisk til kilder enn da jeg var ung. Litt merkelig i grunn, da det finnes så voldsomt mye bra å hente fra nå sammenlignet med da.

• Liker 1
Lenke til kommentar

1-1! Fint! Håper Castilla rykker opp.

Ødegaard har vært totalt usynlig og ikke gjort noen ting så langt, utenom å slå et dårlig frispark på første forsvarer..

EDIT: Så får vi håpe at det er pga. taktisk vurderinger (at banen er dårligst på høyre kant) og ikke at han er usikker eller noe.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Ødegaard fra start nå klokken 4, i venstre kantrolle på topp i en 4-3-3 (om man skal tro VGlive).

Høyre kant :)

Helt umulig å spille fotball på en slik bane. Og spillere som Ødegaard er vel de som har det værst på en slik bane. Så denne kampen er det bare å se totalt bort ifra egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...