Sexylubb1 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Jeg så det ikke, og jeg vet ikke hva det er... Nå postet du jo helt samme artikkel som noen andre postet en hel time før deg, men bare to poster over din, så kanskje du rett og slett burde fokusere mer på å følge med. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Jeg trykka ikke på linken... Viss alle brukere her inne tok i bruk linke-funsjonen til forumet, slik at man trykker på en tekst som er relevant ift. linken, så hadde det vært praktisk Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Haha, linken til Sexylubb1 var jo klikkbar... I tillegg så har du jo tatt deg tiden til å screenshoote forsiden til NRK, tror det var en klikkbar link der også Jeg leste på mobilen, og ble litt paff før jeg så 5080-logoen. Men jeg syns ikke satire har noe og gjøre på en seriøs nyhetsportal. Ihvertfall ikke på forsiden?! Nå er kanskje ikke 5080 eller Satiriks de mest seriøse. Men både Are Kalvø og Knut Nærum er jo eksempler på personer som skriver satire trykket i mer seriøse aviser som Morgenbladet, Dagsavisen og Aftenposten. Endret 9. februar 2015 av blured 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Jada, men en link med tekst liksom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Dette var en veldig interessant diskusjon Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Welcome to Norway! Endret 9. februar 2015 av DaveSaves™ Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg leste på mobilen, og ble litt paff før jeg så 5080-logoen. Men jeg syns ikke satire har noe og gjøre på en seriøs nyhetsportal. Ihvertfall ikke på forsiden?! Uenig. Jo større, jo bedre. Hvis man vet at satiriske artikler kan dukke opp overalt skjerper det den kritiske sansen hos folk. Ikke at jeg er en spesiell tilhenger av uttrykket "alt var bedre før" men jeg har et ganske bestemt inntrykk av at man i dag er mindre kritisk til kilder enn da jeg var ung. Litt merkelig i grunn, da det finnes så voldsomt mye bra å hente fra nå sammenlignet med da. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 (endret) Ødegaard fra start nå klokken 4, i venstre kantrolle på topp i en 4-3-3 (om man skal tro VGlive). Endret 14. februar 2015 av Knewt Lenke til kommentar
Husam Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Fytti helvete, for en bane. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Hahahahahahaha, for en bane!! LITT vann eller? Lenke til kommentar
blured Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Haha, det der var det bare å skru av.... Helt utrolig at de godkjenner spill på den banen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Utrolig klønete å lage straffe der... Tror jeg skrur over på FA-cup, jeg... Denne banen er jo helt forjævlig. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Tenkte jeg skulle se denne kampen framfor King, men det er jo faen ikke mulig å spille fotball på den banen der. For noe dritt altså! Har aldri sett verre. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 (endret) 1-1! Fint! Håper Castilla rykker opp. Ødegaard har vært totalt usynlig og ikke gjort noen ting så langt, utenom å slå et dårlig frispark på første forsvarer.. EDIT: Så får vi håpe at det er pga. taktisk vurderinger (at banen er dårligst på høyre kant) og ikke at han er usikker eller noe. Endret 14. februar 2015 av Knewt Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Tror helt ærlig at tekniske spillere er totalt ubrukelig på en sånn bane. De kan ikke spille fotball der.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Ubrukelig bane. Syns Castilla kom seg litt mer inn i det etter hvert. Får se om Ødegaard blir bytta ut eller ikke nå, han har ikke vært god i alle fall. Har ikke fått ballen heller, da. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 STOR kvalitetsmessig forskjell mellom dette og Tippeligaen. Både når det gjelder baneforhold og spillere. Får håpe for Ødegaards skyld at han får prøve seg i La Liga i løpet av året ... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Han får jo nesten aldri ballen. Er ofte alene med masse plass, men så si alt skal gå gjennom venstrekanten Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Ødegaard fra start nå klokken 4, i venstre kantrolle på topp i en 4-3-3 (om man skal tro VGlive).Høyre kant Helt umulig å spille fotball på en slik bane. Og spillere som Ødegaard er vel de som har det værst på en slik bane. Så denne kampen er det bare å se totalt bort ifra egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå