Emils. Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Nja. Jeg ser på verdens beste skijenter fremfor Magnus Carlsen 7 av 7 dager. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Det er nå bedre at de bruker penger på å dekke Ødegaard som sitter på benk enn sjakk. Nei. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Og jeg tipper TV2 kommer godt ut rent kommersielt. Gjør de egentlig det? De fleste som følger med på Castilla-kampene gjennom TV2 tipper jeg allerede hadde et abb. Resten kan jo fint få streamet det gratis. Lovlig også. Endret 8. februar 2015 av DaveSaves™ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Fire mann i studio pluss kommentator for å dekke en spansk nivå 3 kamp. Nå har jeg faktisk sett det også. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Gjør de egentlig det? De fleste som følger med på Castilla-kampene gjennom TV2 tipper jeg allerede hadde et abb. Resten kan jo fint få streamet det gratis. Lovlig også. De tjener jo penger på at folk har på kanalen fremfor at du f.eks. ikke ser på i det hele tatt eller ser på en annen kanal. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Gjør de egentlig det? De fleste som følger med på Castilla-kampene gjennom TV2 tipper jeg allerede hadde et abb. Resten kan jo fint få streamet det gratis. Lovlig også. De tjener jo penger på at folk har på kanalen fremfor at du f.eks. ikke ser på i det hele tatt eller ser på en annen kanal. Det tviler jeg litt på. De største inntektene kommer gjennom abonnenter og reklameinntekter vil jeg tro. Om jeg betaler hver måned og likevel nesten aldri følger med på noe fotball, men slår på for å se på Castilla så tviler jeg på at de tjener mye på det. De får ikke mer inntekter på reklame (fungerer vel ikke slik som det fungerer på nettsider med per visning?). Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Det vet jeg lite om, men det blir jo litt som det kan være med Elkjøp. Det er bedre for dem å selge en pc til 6000 kroner (og heller tape penger på den), enn at folk går til Expert å kjøper PCen. Det er uansett bedre at TV2 tilbyr Castilla kamper enn at folk ikke får sett noe i det hele tatt. Jeg vil tro at TV2 tjener penger på at mange ser på kanalene deres. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Det gjør de kanskje, men bare sannsynligvis bare på nye seere. Tviler på at det er mange som betaler så mye per måned uten at de ser på. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Og jeg tipper TV2 kommer godt ut rent kommersielt. Gjør de egentlig det? De fleste som følger med på Castilla-kampene gjennom TV2 tipper jeg allerede hadde et abb. Resten kan jo fint få streamet det gratis. Lovlig også. Jeg tror det, ja. Både sjakk-sendingene og disse RMTV-sendingene er jo nesten uten kostnader. Og de får veldig mye reklame gjennom andre medier for både Carlsen og Ødegaard. Jeg ser på Real Madrid TV, så hvordan forholder TV2-kommentatoren(e) seg til at Ødegaard ikke er på banen forresten? Kjedelig stemning? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Han har vel nevnt 15 ganger nå om hvor Ødegaard sitter og hva Ødegaard gjør på benken. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Han skal inn nå. EDIT: Ikke bare de norske som er gira på Martin ser det ut som. Tar av helt blant spanjolene nå. Tippeligaen, Aalesund, Oslo og Buskerud er nevnt så langt. Lol. Endret 8. februar 2015 av MartinF Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Dette var meget døvt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Svakt sålangt av Ødegaard. Er vel ikke fordel ha armene sånn Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Tenk oppstyret om Ødegaard hadde puttet et sånt mål. Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Det irriterer meg grenseløst at han har hendene gjemt under trøya...bare meg eller? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 PR-triks slik at det er lett å legge merke til ham! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 PR-triks slik at det er lett å legge merke til ham! Han kunne spilt i svømmeføtter og poncho og man hadde ikke sett at det var han med denne bildekvaliteten. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2015 Det der var faktisk dårligere enn Tippeligaen. Trodde ikke det var mulig. 1 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Ødegaard er ingen typisk innbytter. Tipper han vil dominere kamper fullstendig om han får starte. Morsomt hvor opptatt tilskuerne og Real Madrids kommentatorer var av ham. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Han sleit med å finne posisjonen sin og kommer inn i kampen. Han er som nevnt over her ikke noe typisk innbytter. Men vi vil nok gradvis se en bedre og mer involvert ødegaard fremover. Håper han får starte noen kamper om ikke så lenge, så han får mere tid i kampen til å finne roen og sammarbeid med de andre spillerne.Dette med trøya er ikke noe nytt, han pleier alltid å ha armene på trøya over hendene. Verken er det noe PR-triks eller noe å si for hvordan han presterer såklart. Det har vi jo sett tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå