JokerN_ Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Hehe ja vi får håpe de holder det på ett nivå slik at det er mulig å se på. Men det kan vel fort bli til å bare handle om han i 90 min ja. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Hehe ja vi får håpe de holder det på ett nivå slik at det er mulig å se på. Men det kan vel fort bli til å bare handle om han i 90 min ja. Det er vel eneste grunn til at noen gidder se de kampene også da. Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Yup. Tviler derfor på at det blir noe særlige seertall å snakke om for TV2 utover sesongen. Etter et par kamper, så regner jeg med at folk går litt lei. Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Ødegaard starter på benken ser det ut til. Regner med at VGnett eksploderer idet han bli byttet inn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Kampen går på Sportskanalen. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2015 Føler i grunn det blir småkleint for TV2 om han ikke blir byttet inn. De har hauset dette opp i en uke nå og selve grunnlaget for å vise kampen er jo at man skal få se Martin Ødegaard spille. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Burde vært i HD når det først sendes på tv. Skuffende. Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Regner med at det er kameraene (evnt. utstyret for overføring av data) på stadion som setter begrensningene. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Er på jobb uten TV og har ikke TV2 Sportskanalen. Noen brukbare streams? Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Real Madrid skal visstnok ha en app som gjør at du kan se på mobilen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 http://www.realmadrid.com/aficion/real-madrid-tv 1 Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Spiller sønnen til Zidane, Enzo fortsatt på Castilla? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Takker for svar. Fant en stream. Utrolig lavt nivå ... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Takker for svar. Fant en stream. Utrolig lavt nivå ... "Fant en stream", så du ikke linken til Realmadrid Tv postet ovenfor? Er like bra som tv sendingen den. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 "Fant en stream", så du ikke linken til Realmadrid Tv postet ovenfor? Er like bra som tv sendingen den. Jo, fant stream på RM's hjemmeside. Med "lavt nivå" mente jeg selve fotballen. Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Enig. Får håpe for Ødegaard sin skyld at de rykker opp et nivå etter denne sesongen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Slow motion-bilder av Ødegaard på benken. Litt flaut å se hvor mye ressurser TV2 har lagt i å dekke en kamp hvor Ødegaard sitter på benken til et middelmådig B-lag. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Det er nå bedre at de bruker penger på å dekke Ødegaard som sitter på benk enn sjakk. 1 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Både Magnus Carlsen og Real Madrid Castilla er bra TV, og mye bedre en så godt som alt annet som sendes på alle kanaler. Og jeg tipper TV2 kommer godt ut rent kommersielt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå