Emils. Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Så vi skal tone ned det største som har skjedd fotballen på mange mange år? Har vi i det hele tatt hatt en lignende sak? Det skulle bare mangle at journalister skriver det de kan om saken før den dør ut. Jobben deres er å dekke begivenheter som dette og det gjøres ved alle anledninger. Jeg sitter å ser på sportshjulet flere ganger om morgenen i reprise og reprise for å se om det dukker opp noe nytt. Det er deilig å se Ramos og Ancelotti hilse på Ødegaard også. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Det er jo nettopp det; "vi" er ikke gode. Det er bare en norsk unggutt som har fått plass i RM/Castilla, men dekningen tilsier jo at vi har vunnet VM. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Javel, det er bare en som har fått plass i Real Madrid. Jeg viste ikke at dette skjedde med norske unggutter hver dag. Lenke til kommentar
blured Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Martin Ødegaard er jo uten tvil den mest interessante norske fotballspilleren å følge for tiden, så ikke rart at han får så mye oppmerksomhet, eller at norske TV-kanaler vurderer å vise kampene til RM Castilla. "Problemet" er at norske medier drar det litt vel langt, de tyner saker ut av ingenting, hvilket er med på å gjøre det hele litt patetisk. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Står det noe sted oversikt når de kampene går? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 NRK melder at det er hard kamp og mulig budkrig om å sikre seg de verdifulle rettighetene til Castillas kamper i Segunda B. NRK, Viasat, CMore og Eurosport nevnes som mulige kjøpere. Jeg må ofre min førstefødte sønn for å se Tippeligakamper, men tredje-fuckings-divisjon i Spania? Go nuts! De som betaler dyrt for de rettighetene fortjener det, klarer ikke se for meg at det vil trigge noen interesse fra nordmenn å se disse kampene. Det er på høy tid at flere medier går konk så de blir nødt å fokusere på godt innhold igjen. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Funfact: i følge Kasper Wikestad i Heia Fotball er det familien til Martin, med Hans Erik Ødegaard som en av sjefene, som eier klesbutikken Ødegaard. Så da er det bare for alle Ødegaard-fans å dra på shopping. http://www.odegaardmote.no/Dokument/om%20oss Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Har ikke fått med meg denne tråden. Til opplysning så kan det ennå ta ett par uker før han begynner å spille for Castilla, da overgangen ikke er ferdig behandlet hos FIFA ennå. Og alle kamper kan sees gratis på realmadrid.com eller på Real Madrid appen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Haha! Det virker det ikke som VG har fått med seg. De driver jo og gnager om at han kan få debuten sin på søndag. Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Overgangen ble vel ferdig behandlet av FIFA for en 4-5 dager siden (og han stod på listen over de 23 spillerne som B-lagstrener Zinedine Zidane kunne velge i til kampen som gikk nå på søndag). Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Jøss, beklager det har jeg ikke fått med meg. Hørte før helgen at det kunne ta ett par uker til og han tidligst kunne spille neste helg. Men da er det vel faktisk muligheter til helga da. Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Mhm, var noen medier som skrev i forrige uke at det kunne ta opptil flere uker, alt for å få noen klikk... Det meste handler vel om å komme inn i en god treningshverdag/rytme, samt å bli litt samspilt med de andre på laget. Så regner med at sannsynligheten er litt større førstkommende søndag, da det er en hjemmekamp. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Har ikke fått med meg denne tråden. Til opplysning så kan det ennå ta ett par uker før han begynner å spille for Castilla, da overgangen ikke er ferdig behandlet hos FIFA ennå. Og alle kamper kan sees gratis på realmadrid.com eller på Real Madrid appen. Hva noen enn gjør, ikke fortell norsk media om dette. La de kjøpe rettighetene for x-antall millioner slik at Ødegaard-hysteriet smekker de litt på pungen. Endret 3. februar 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Han fikk 60min mot Beijing Guoan (topplag i Chinese Super League) i går. Endte 3-3, der Ødegaard ble notert med to målgivende. Fra VG: Senere meldte laSexta-journalist Jose Luis Sanchez på Twitter og også Marca at Ødegaard har blitt registrert i Real Madrids Champions League-tropp (som nummer 21). Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Har en god magefølelse for Ødegaard jeg. Tror det kan bli bra. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Ødegaard hadde ingen assist i sin første kamp. Han hadde en fin gjennombruddspasning som ikke ble mål, og så var han tredje nest siste på ballen som ble mål. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) Sorry, leste jeg tydeligvis ikke godt nok. VG er så møkkaavis. Overskriften deres: Ødegaard debuterte med to målgivende. Men om en leser selve artikkelen: Rapportene rett etter kampen, fra flere journalister og radiokanaler, tydet sterkt på at Ødegaard hadde to målgivende, men en høydepunktvideo fra Real Madrid TV i etterkant avkrefter dette. Han var imidlertid sterkt delaktig i spesielt det første målet. Endret 4. februar 2015 av blured Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 http://www.tv2.no/2015/02/05/sport/odegaard/spania/6535693 Det har vært noen virkelig spennende døgn. Det var en skikkelig fight om disse rettighetene, med flere aktører som kom på banen. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Bra det, blir morro å se de kampene på TV2 med norske kommentatorer Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 "Martin har ballen! Martin har ballen! Hva kan han få til?! Han sender i vei en perfekt pasning til forsvarsspilleren! For en pasning av Martin!" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå