Gå til innhold

Martin Ødegaard | Real Sociedad-spiller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det samme ble sagt om Per Ciljan Skjelbred, han var nevnt ilag med navn som Messi og Ronaldo og var regnet som ett virkelig supertalent.

Mja, han kan nok gjøre det greit. Men den jeg har mest forhåpninger til av Mats Møller Dæhli.

Per Ciljan var vel betydelig eldre når han vant det der fotballrprogrammet på tv3 vel? Uansett, han gjør det jo greit han. Mats og Martin er uansett begge større talent enn det han var.

Martin kan nå langt han, er ikke uten grunn alle toppklubbene i verden ca følger med på situasjonen hans. Har blant annet snakket med Moyes og Klopp, så det er ikke sånn at det bare er i Norge han blir sett på som et stort talent.

Lenke til kommentar

Det samme ble sagt om Per Ciljan Skjelbred, han var nevnt ilag med navn som Messi og Ronaldo og var regnet som ett virkelig supertalent.

Mja, han kan nok gjøre det greit. Men den jeg har mest forhåpninger til av Mats Møller Dæhli.

Per Ciljan var vel betydelig eldre når han vant det der fotballrprogrammet på tv3 vel? Uansett, han gjør det jo greit han. Mats og Martin er uansett begge større talent enn det han var.

Martin kan nå langt han, er ikke uten grunn alle toppklubbene i verden ca følger med på situasjonen hans. Har blant annet snakket med Moyes og Klopp, så det er ikke sånn at det bare er i Norge han blir sett på som et stort talent.

Nei, men det jeg prøvde å poengtere er at mange talenter stagnerer på ett tidspunkt. Vi hadde jo Abdou Razack Traore som var regnet som ett av de 50 største talentene i verden i 2007. Ble ingenting av i Rosenborg.

Men det er jo uansett gøy viss Ødegaard slår til og blir kjempe god, han og Dæhli vil nok fint kunne spille godt ilag på Norge i fremtiden :-)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg mener i hvertfall at det bare er tull at eksperter mener unge spillere må vente med å dra ut. Når han er så ung som 15 år haster det ikke med førstelagsspill og han vil ha utrolig mye mer utbytte av å utvikle seg i et bra akademi fremfor Tippeligaen. Å dra til Nederland eller Belgia ville nok ha vært til stor hjelp for ham. Usikker på Celtic.

Lenke til kommentar

Barcelona er for voldsomt tror jeg. Verdens beste lag, det er tvilsom han noen gang kommer opp til førstelaget. Hvis han går directe dit.
Bedre med Danmark eller Nederland, og så når han kan regne seg god nok til å spille gå til et større lag nedi der.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

http://www.vg.no/sport/fotball/stroemsgodset/oedegaard-tar-full-regi-over-egen-fremtid/a/23318956/

Litt om Martin Ødegaards tanker om fremtiden. Ser ut som at han og faren er ganske grundige i jakten på en klubb. Jeg tror at uansett hva Martin Ødegaard velger, så er det et gjennomtenkt og bra valg. Vi får neppe vite hele historien om hvorfor han velger klubben han velger, når den tid kommer. Men jeg har troa på at han velger det som føles best for han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...