Lemongrass Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Hvor god kan han bli? Når den yngste spilleren i Tippeligaen briljerer slik i debyen sin sier det litt om hva som ligger i han. Er dette det største talentet Norge har hatt? Endret 2. mai 2014 av Mos Def Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Det samme ble sagt om Per Ciljan Skjelbred, han var nevnt ilag med navn som Messi og Ronaldo og var regnet som ett virkelig supertalent. Mja, han kan nok gjøre det greit. Men den jeg har mest forhåpninger til av Mats Møller Dæhli. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Det samme ble sagt om Per Ciljan Skjelbred, han var nevnt ilag med navn som Messi og Ronaldo og var regnet som ett virkelig supertalent. Mja, han kan nok gjøre det greit. Men den jeg har mest forhåpninger til av Mats Møller Dæhli. Per Ciljan var vel betydelig eldre når han vant det der fotballrprogrammet på tv3 vel? Uansett, han gjør det jo greit han. Mats og Martin er uansett begge større talent enn det han var. Martin kan nå langt han, er ikke uten grunn alle toppklubbene i verden ca følger med på situasjonen hans. Har blant annet snakket med Moyes og Klopp, så det er ikke sånn at det bare er i Norge han blir sett på som et stort talent. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Det samme ble sagt om Per Ciljan Skjelbred, han var nevnt ilag med navn som Messi og Ronaldo og var regnet som ett virkelig supertalent. Mja, han kan nok gjøre det greit. Men den jeg har mest forhåpninger til av Mats Møller Dæhli. Per Ciljan var vel betydelig eldre når han vant det der fotballrprogrammet på tv3 vel? Uansett, han gjør det jo greit han. Mats og Martin er uansett begge større talent enn det han var. Martin kan nå langt han, er ikke uten grunn alle toppklubbene i verden ca følger med på situasjonen hans. Har blant annet snakket med Moyes og Klopp, så det er ikke sånn at det bare er i Norge han blir sett på som et stort talent. Nei, men det jeg prøvde å poengtere er at mange talenter stagnerer på ett tidspunkt. Vi hadde jo Abdou Razack Traore som var regnet som ett av de 50 største talentene i verden i 2007. Ble ingenting av i Rosenborg. Men det er jo uansett gøy viss Ødegaard slår til og blir kjempe god, han og Dæhli vil nok fint kunne spille godt ilag på Norge i fremtiden :-) Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Spennende spiler, uten tvil. Skal bli intressant å følge med på han de kommende årene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Hvilken posisjon opererer han i? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Vil anta at han er en offensiv midtbanespiller. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 PCS var vel yngre da han vant det programmet på TV3. Uansett var det en viss Stoltidis som ødela utviklingen til PCS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Han heter vell strengt tatt Martin Ødegaard og ikke Matin. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Så han for første gang nå sist mot VIF. Var ikke mye som stemte for Godset, men Ødegaard var deres beste spiller. Flott at Deila ikke byttet han ut selv om de trengte mål i andreomgangen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Nå vil Dailah ha Ødegård til Celtic. Håper ikke det, han kan gå til bedre clubber. Men det haster ikke heller, ikke tulle nå. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Er det noen som kjenner Martin Ødegaard, så er det jo Deila. Kan jo være et greit steg ut til en større klubb. Men da er vel en klubb i Nederland eller Tyskland like bra. Spennende å se hva som skjer. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg mener i hvertfall at det bare er tull at eksperter mener unge spillere må vente med å dra ut. Når han er så ung som 15 år haster det ikke med førstelagsspill og han vil ha utrolig mye mer utbytte av å utvikle seg i et bra akademi fremfor Tippeligaen. Å dra til Nederland eller Belgia ville nok ha vært til stor hjelp for ham. Usikker på Celtic. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Nå er Ødegaard invitert til Barcelona for å se på forholdene der. De har jo utvikla mange talenter. Kanskje ikke et dumt valg? Han er jo litt "spansk" i spillestilen, og. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg mener han bør dra. Om han noensinne kommer inn på førstelaget eller ikke så har de kanskje verdens beste ungdomsakademi, så å utvikle seg gjør han nok. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Barcelona er for voldsomt tror jeg. Verdens beste lag, det er tvilsom han noen gang kommer opp til førstelaget. Hvis han går directe dit.Bedre med Danmark eller Nederland, og så når han kan regne seg god nok til å spille gå til et større lag nedi der. Endret 7. oktober 2014 av Delvis Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Helt ærlig ville nok Nederland og Ajax kanskje være det aller beste, selv om jeg hater laget. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Et lite skråblikk på hvordan Martin bruker dagene sine vs. andre ungdommer; http://www.nrk.no/sport/fotball/6-ting-vanlige-15-aringer-gjor-1.11971736 - imponert over den gutten! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 http://www.vg.no/sport/fotball/stroemsgodset/oedegaard-tar-full-regi-over-egen-fremtid/a/23318956/ Litt om Martin Ødegaards tanker om fremtiden. Ser ut som at han og faren er ganske grundige i jakten på en klubb. Jeg tror at uansett hva Martin Ødegaard velger, så er det et gjennomtenkt og bra valg. Vi får neppe vite hele historien om hvorfor han velger klubben han velger, når den tid kommer. Men jeg har troa på at han velger det som føles best for han. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 De fornuftige svarene han gir på alle ting i intervjuer. Rolig og stødig. Sterk 15 åring.Da jeg var 15 år, hadde omtrent pisset i buksa og ikke klart svare noenting om Tv intervjuet meg. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå