Kai PetterJohansen. Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Maur. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Her er det ingenting å si på nærhet og skarphet på mauren som jeg innbiller meg ser litt skeptisk mot fotografen. Kanskje kunne du kutta ytterligere en cm av høyresiden. Men det kan du godt skrive på undertegnedes smakskonto. Roar Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 2. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2014 Tusen mange takk Roar Hyggelig du er tilbake . Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Hei, Kai Petter Johansen. Imponerende skarphet og detaljrikdom, - dette er ett av mange flotte makrobilder du har presentert, Kai Petter ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Et særs vellykket bilde av mauren, flott lysbehandling. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 2. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2014 Tusen mange takk til Torhild og Albert og MotoG. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Hei Kai Petter. Her kan man virkelig si du har kommet tett på. Imponerende tett på med god skarphet på store deler av maurens kropp,synes jeg skimter en slektning bak der også. Veldig bra. Arvid. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Flott bilde. Har selv prøvd å fotografere maur, men får det bare ikke til. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2014 Tusen mange takk til Arvid og Pybalto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg