Tanner Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Hei! Tenkte jeg endelig skulle få meg en pc med litt fart i, og planlegger å bygge selv. Er første gangen jeg gjør dette, og aner ikke hva av hardware som duger, eller passer bra sammen. Men jeg fant en liste, som jeg prøvde å gjøre så billig som mulig ved å fordele delene mellom netonnet og dustin home. Her er et bilde av det jeg har i handlekurven. Sluttsummen havner på 9.5k, men da mangler jeg fremdeler skjer og tastatur =/ Uansett, ser det greit ut? Noen forbedringer som kan øke kvaliteten uten å la det gå alt for hardt utover pengepungen? Kunne også vært greit med skjerm og tastatur anbefalinger. Takk Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 500watts PSU blir i det minste laget, på ekstremt nivå. Gå for minst 600W. Ellers ser det greit ut, nå er jeg ikke ekspert hva som er bra i disse dager Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Det ser bra ut, men jeg vil sterkt anbefale deg å kjøpe en bedre strømforsyning. Skal du ikke ha OS? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 1. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2014 Det ser bra ut, men jeg vil sterkt anbefale deg å kjøpe en bedre strømforsyning. Skal du ikke ha OS? Os har jeg liggende på en cd et sted, så det skulle ikke være noe problem. Hvilken strømforsyning burde jeg velge istedet? Lenke til kommentar
War Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1569444 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå