Gå til innhold

laptop backpack


zzzneo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
finner jeg no bedre enn Umates Backpack?http://umates.com/html/no-body-backpack.htm

 

Vel, om du bare skal beskytte maskinen, og bryr deg lite om din egen rygg, velg for all del Umates, men om du skal ha noe annet i sekken samtidig og faktisk finner på å bære sekken på ryggen så IKKE velg Umates.

 

Kort sagt -> Vondeste sekk jeg har hatt = Umates Backpack XL

Returnert etter 1 uke...

 

Endte opp med Jansport Lapstation fra nBags.no, den var mye bedre og mer allsidig. Beskyttet selvsagt ikke maskinen like godt, men er et mye bedre produkt for studenten og fritidsbrukeren for det.

 

Bare hold deg unna Umates-sekken... Er ikke ergonomisk for fem øre. Og stroppene er bare et herk. Alle er underdimensjonerte og sliter fælt på kroppen/klær da de til og med har et antisklibelegg på innsiden av stroppene. Dette betyr at den "henger" i genseren/jakken og drar den opp (framsiden av genseren/jakken) og drar ned på baksiden vha egenvekta.

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar
finner jeg no bedre enn Umates Backpack?http://umates.com/html/no-body-backpack.htm

 

Vel, om du bare skal beskytte maskinen, og bryr deg lite om din egen rygg, velg for all del Umates, men om du skal ha noe annet i sekken samtidig og faktisk finner på å bære sekken på ryggen så IKKE velg Umates.

 

Kort sagt -> Vondeste sekk jeg har hatt = Umates Backpack XL

Returnert etter 1 uke...

 

Endte opp med Jansport Lapstation fra nBags.no, den var mye bedre og mer allsidig. Beskyttet selvsagt ikke maskinen like godt, men er et mye bedre produkt for studenten og fritidsbrukeren for det.

 

Bare hold deg unna Umates-sekken... Er ikke ergonomisk for fem øre. Og stroppene er bare et herk. Alle er underdimensjonerte og sliter fælt på kroppen/klær da de til og med har et antisklibelegg på innsiden av stroppene. Dette betyr at den "henger" i genseren/jakken og drar den opp (framsiden av genseren/jakken) og drar ned på baksiden vha egenvekta.

 

Mvh kjello2

 

Den sekken som BI har ordna seg er helt ålreit etter min mening. Den er også billig, tror ikke det er snakka om mer enn 400 kroner ell noe. Ålreit beskyttelse med en mengde rom og mye plass. Tror man finner den på www.bi.no og webshop ell noe.

Lenke til kommentar
Fant ut at lowe alpine har sluttet å lage sekker for laptop'er. Den siste modellen de laget er Megabyte 2002. Noen som vet hvor en kan få tak i den?

Lowe har egentlig ikke sluttet å lage sekker til dette bruket. De har bare "startet" et eget merke til slike produkter - LowePro. Her kan du finne utvalget LowePro har på sekker som er tilpasset til bærbar pc.

Lenke til kommentar

Fra bi.no:

Tilbud

Stor ryggsekk med stor plass til bøker, permer og i tilegg et eget polstret rom for laptop. Prisen til høyre er ekskl mva, Prisen inkl mva = 329,-

 

Noen som har denne sekken, og kan anbefale den? Gjør meg ingenting om det står BI på den, om jeg kan spare bortimot 1000 spenn...

Lenke til kommentar

blir jo litt skeptisk til å kjøpe umates backpacken nå ja.. Men den har jo fått godt resultat på barbara.no. Og jeg liker den beskyttelsessaken til Umates.

Men hvordan er det med de vanli veskene dems da?

F.eks Medio modellen, som har fått best i test av PC World Danmark?

Lenke til kommentar
Fra bi.no:

Tilbud

Stor ryggsekk med stor plass til bøker, permer og i tilegg et eget polstret rom for laptop. Prisen til høyre er ekskl mva, Prisen inkl mva = 329,-

 

Noen som har denne sekken, og kan anbefale den? Gjør meg ingenting om det står BI på den, om jeg kan spare bortimot 1000 spenn...

 

Har den jeg, har også bitt meg merke i et den er en schlager ute på skolen. Vil tro at denne dekker dine aller fleste behov. Rikelig med plass og lommer, eneste som er litt dumt, er måten polstringa er bygd opp på, hvis du ønsker å benytte deg av denne. Fordi denne ligger inni et rom som er på hele baksiden, der må du lukke opp glidlåsen helt rundt i stedet for bare på toppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...