Jotun Skrevet 6. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg sitter her å forsatt ikke klarer å forstå hvordan vi klarte å tape. Akkurat dette sliter eg og skikkelig med. 3-3 BURDE og har ALLTID betydd uavgjort og poengdeling. Fatter det ei..... Men skjønner hvordan man kan kalle det et tap Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg sitter her å forsatt ikke klarer å forstå hvordan vi klarte å tape. Akkurat dette sliter eg og skikkelig med. 3-3 BURDE og har ALLTID betydd uavgjort og poengdeling. Fatter det ei..... Men skjønner hvordan man kan kalle det et tap Haha, det tok underbevisstheten over. Men det beskriver vel bare hvordan det føles Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 7. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2014 Min største feil denne sesongen, gå ut av puben da Liverpool ledet 3-0. Huff og huff. Godt jeg fikk med meg siste målet da jeg kom hjem. Heller ingen sympati for Suarez her. Mange gode spillere som ikke har vunnet Premier League. Mange klyser også. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2014 Helt enig, Keane, Giggs, Nevilles, Rooney. Lista er uendelig 1 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 7. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2014 Helt enig, Keane, Giggs, Nevilles, Rooney. Lista er uendelig Huh? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2014 Han hadde bare litt leseproblemer, og det er helt lov det. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2014 Jepp midlertidig lesedysleksi. Klyser og alt sånt, jeg holder jo med et annet lag der disse spillerne ikke var favorittene. Man kan da godt skjønne at omtrent alle syns Suarez ikke er verdens kuleste dude. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå