""" Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Synes det er trist folk gleder seg over sånne bilder, men det er vel de samme personene son sakker ned forbi bilulykker så de kan få en liten reising. HEHEHE JA DER TOK DU OSS ASSÅ GAMLEFAR! 9 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Siden du skriver i caps og jeg ikke vet hvem du er, så ja 4 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Ja, skjønner ikke poenget. Han er skuffet, som alle andre med hjertet i klubben. Moses kan vi sende tilbake asap. Virker så ekstremt umotivert. Til og med jeg skulle klart å få foten på den der.... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Coutinho var et verre bytte enn Moses. Det blir helt håpløst bakover med han og Johnson gikk i klikkmodus fremover utover andreomgangen. I likhet med Skrtel. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Dårlige bytter som tapte oss kampen , vi kan ikke skylde på andre en oss selv. Sesongen er lang nok til at en etpoenger i nest siste serierunde ikke burde være avgjørende. Tror også at Rodgers har godt av denne lærepengen, han gjør ting en mer erfaren manager ikke gjør. Kan nå trøste oss med at vi er bedre en alle utenom et lag i ligaen, både når det gjelder poeng og å score mål. At lag som Arsenal og United har totalkollapset denne sesongen viser at ting ikke er bare bare Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Alle takkebrev bes sendes direkte til David Moyes' hjem. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Kan skylde på manager, men er tross alt en stall med spillere som har drete seg ut og pisset på klubblogoen i en hel sesong Endret 5. mai 2014 av AllFather 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Vi sender til Giggs også etter den imponerende oppvisningen mot storlaget Sunderland. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Kan skylde på manager, men er tross alt en stall med spillere som har drete seg ut og pisset på klubblogoen i en hel sesong Joda, men Moyes har gitt et inntrykk av at han rett og slett er feig. Hadde det vært Sir Alex eller Van Gaal så hadde de ikke vært på benken en gang. Så har han gjort massevis av feil gjennom hele sesongen. Tviler på at det ville ha fungert selv med disiplin. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Spørsmålet er om Fergie har gjort det bedre en han. Må huske at laget har overprestert til de grader utifra stallen tilgjengelig , og jeg tror en av grunnene til at han pensjonerte seg er at han innså at dette ikke ville gå en sesong til. Man kan bare lappe bademadrassen så mye før det til slutt kollapser Endret 5. mai 2014 av AllFather 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Så, du syns du er en bademadrass? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 He he, kjekt med autokorrektur og ipad Nei, jeg er mer som en badeball Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Må huske at laget har overprestert til de grader utifra stallen tilgjengelig , og jeg tror en av grunnene til at han pensjonerte seg er at han innså at dette ikke ville gå en sesong til. Nei. Han bestemte seg halvveis i sesongen at han ville gi seg pga. familie (Kona mistet søsteren). Han vant ligaen med 11 poeng + poeng som ble rotet bort etter at ligaen var sikret. Han gjorde det bra med den stallen, hvis han innså at det ikke ville gå en sesong til så hadde han handlet. Hvis det er en person som kan lokke til seg de fleste så er det ham. Og når ble SAF en person som ga opp? Bare se på det han oppnådde. Han ga aldri opp. For å ikke glemme at han fylte 72 år... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Sa nå en av grunnene, og ikke grunnen. Men jeg står på mitt , så kan du gjerne være uenig Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Grunn og grunn. Er mer vel spekulasjoner på "høyt" nivå Vi hadde definitivt ikke sittet igjen med en høyt overpriset Fellaini. Burde egentlig ha sendt ham hjem sammen med Moyes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) og jeg tror en av grunnene til at han pensjonerte seg er at han innså at dette ikke ville gå en sesong til. Man kan bare lappe bademadrassen så mye før det til slutt kollapser Hvordan kan du i det hele tatt si noe sånt, han vant ligaen klart med 11 poeng. Nøyaktig samme stall bare en forandring og de går ned til 7 plass? Spar meg pisspreiket om at spillerene har råtnet iløpet av fire måneder, Moyes har vært ubrukelig og vi har fått sett hvor vanvittig viktig Sir alex faktisk var. Liverpool har og overprestert denne sesongen, forventer du 7-10 plass neste sesong? Nei, fordi de bruker nå overgangsvinduet til å fikse problemene, istedenfor å kjøpe Fellaini (for all del dere kan gjerne kjøpe han). Endret 6. mai 2014 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2014 En ting er ihvertfall sikkert, vi er best i ligaen når det kommer til å gjøre kamper der vi leder 2 eller 3-0 unødvendig spennende... Nei, det er det strengt tatt WBA som er. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg sitter her å forsatt ikke klarer å forstå hvordan vi klarte å tape. Ikke om Rodgers hadde byttet hele laget mot akademilaget så skulle vi forsatt ha klart å ro dette i land. Så her kan ingenting skylles på BR. Det er helt vanvittig at det er mulig med et slik kollektivt kollaps. Men det underbygger bare det faktum at vår forsvarsrekke er rævva. Jeg mener det kun er Flanagan og Agger som er verdige en plass der. Å gud som jeg gleder meg til Enrique er tilbake! Skrtel er god, men han gjør altfor mange feil til å kunne forsvare ferdighetene sine. Og Sakho, han har ingenting å gjøre i laget. Klarer jo ikke heade, drible eller takle. Eneste grunn til at han har høy pasningsprosent er alle de lette støttepassningene hans. Blir like uvel i magen når han har ballen som når Kolo har den. Midtbanen og angrepsrekka vår er det ingenting i veien med, men forsvaret må renoveres! Så en kommentar fra en som mente at gullet glapp da Henderson fikk rødt. Han kan være inne på noe der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå