Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Ikke rart han sipper, burde nettet mist 4 mål idag. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Fy faen så vakkert, er du ikke enig, RollsReus? Å jada. Storkoser meg med scenene etter kampslutt! Ja, jeg har skjønt du ikke er et menneske. Haha. Virkelig? I studio (Sky Sports tror jeg) så snakker de på en rolig og trøstende måte for å være greie mot alle de triste på stadion. Vi fikk ikke noe slik behandling da City vant gullet. Kan jo ha noe med hvor mye vi hadde dominert årene før, men hvis du ikke har skjønt det så er et rivaleri som oftest gjensidig. Nå er det vår tur kose oss av det samme som dere gjorde for to år siden Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Sykt. Fullstendig utilgivelig å gi vekk 3-0 på 10 minutter. Gratulerer City. Særdeles skuffa i dag, men vet jeg kommer til å være ekstremt godt fornøyd med sesongen når jeg får det litt på avstand.. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Sesongens assist på 3-3-målet til Palace. Helt VANVITTIG utført! Skrtel får isåfall sesongens assist Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 https://mtc.cdn.vine.co/r/videos/1C16BC104D1061825940319014912_12199c178f9.4.8.2532189735663513530.mp4?versionId=Bp7JG5F01IOSOkT6XhIauLScopADIPes 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Spillerne generelt nei, men Suarez er jo heeeelt i grenseland.Hvordan tror du supporterne på siden har det? Laget mistet alt håp nå. Suárez er en vinner, han hater å tape. Dermed reaksjonen. Men jeg lurer seriøst på hva faen Skrtel holdt på med på tredje målet til Palace… Helt forferdelig forsvarsspill. Lenke til kommentar
Debutanten Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Og nå må jeg offisielt gå i terapi resten av året! Dette var skikkelig skuff! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Det er jo forsvarsspillet som har ødelagt for dere i hele sesongen egentlig. Så det er ikke veldig overraskende at det er der det ødelegger idag også. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Spillerne generelt nei, men Suarez er jo heeeelt i grenseland.Hvordan tror du supporterne på siden har det? Laget mistet alt håp nå. Suárez er en vinner, han hater å tape. Dermed reaksjonen. Men jeg lurer seriøst på hva faen Skrtel holdt på med på tredje målet til Palace Helt forferdelig forsvarsspill. Laget har jo ikke mistet alt håp, det er poenget mitt. Skjønner da at han er en vinnertype, det har vi sett lenge og i mange år. Forøvrig ikke noe synd på de da det virker som om de slapper av på 3-0, dette er PL, alt kan skje. Inklusive poengtap for City mot Villa. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Det er bare å riste det av seg. City har 2 kamper igjen og som vi har sett flere ganger denne sesongen så er det umulig å tippe hva som kan skje i denne ligaen. Uansett er jeg fortsatt strålende fornøyd med sesongen og gleder meg fryktelig til CL-spill neste år. Overgangsvinduet i sommer kan også blir meget interessant. 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Får se litt positivt på det. Vi kan hvertfall ikke bli noe verre defensivt! Forbedringspotensiale til neste sesong. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Synes Rodgers tabba seg ut med å ta av Sterling. En utkjørt Sterling er 10x bedre enn Moses. Samt at han fortsatte å angripe i det vi ser at Palace begynner å ta over. Rett og slett uerfarent. Og jævlig kjedelig å se på. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 FOTBALL! sier jeg bare. Lenke til kommentar
Populært innlegg """ Skrevet 5. mai 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 14 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Har en tweet jeg skulle tweetet, noen som vet hva hashtaggen til denne kampen er? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Gleder meg faktisk ikke noe særlig over de bildene. Dedikert mann. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Synes det er trist folk gleder seg over sånne bilder, men det er vel de samme personene son sakker ned forbi bilulykker så de kan få en liten reising. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå