Gå til innhold

Kamptråd, PL: Crystal Palace - Liverpool


Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Fy faen så vakkert, er du ikke enig, RollsReus? :)

Å jada. Storkoser meg med scenene etter kampslutt!

 

 

Ja, jeg har skjønt du ikke er et menneske.

 

Haha. Virkelig? I studio (Sky Sports tror jeg) så snakker de på en rolig og trøstende måte for å være greie mot alle de triste på stadion. Vi fikk ikke noe slik behandling da City vant gullet. Kan jo ha noe med hvor mye vi hadde dominert årene før, men hvis du ikke har skjønt det så er et rivaleri som oftest gjensidig. Nå er det vår tur kose oss av det samme som dere gjorde for to år siden :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Spillerne generelt nei, men Suarez er jo heeeelt i grenseland.

Hvordan tror du supporterne på siden har det?

 

Laget mistet alt håp nå. Suárez er en vinner, han hater å tape. Dermed reaksjonen.

 

Men jeg lurer seriøst på hva faen Skrtel holdt på med på tredje målet til Palace… Helt forferdelig forsvarsspill.

Lenke til kommentar

 

 

Spillerne generelt nei, men Suarez er jo heeeelt i grenseland.Hvordan tror du supporterne på siden har det?

Laget mistet alt håp nå. Suárez er en vinner, han hater å tape. Dermed reaksjonen.

 

Men jeg lurer seriøst på hva faen Skrtel holdt på med på tredje målet til Palace Helt forferdelig forsvarsspill.

Laget har jo ikke mistet alt håp, det er poenget mitt.

Skjønner da at han er en vinnertype, det har vi sett lenge og i mange år.

 

Forøvrig ikke noe synd på de da det virker som om de slapper av på 3-0, dette er PL, alt kan skje.

 

Inklusive poengtap for City mot Villa.

Lenke til kommentar

Det er bare å riste det av seg. City har 2 kamper igjen og som vi har sett flere ganger denne sesongen så er det umulig å tippe hva som kan skje i denne ligaen.

 

Uansett er jeg fortsatt strålende fornøyd med sesongen og gleder meg fryktelig til CL-spill neste år. Overgangsvinduet i sommer kan også blir meget interessant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...