Yippee Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 (endret) Lurer på hvor det lønner seg handle fiskeutstyr? Vet Skittfiske har gode priser. Men kanskje dere vet om noe billigere? utlandet f.eks? Endret 1. mai 2014 av Yippee Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Lurer på hvor det lønner seg handle fiskeutstyr? Vet Skittfiske har gode priser. Men kanskje dere vet om noe billigere? utlandet f.eks? Jeg har kjøpt mye fiskeutstyr i charlottenberg når vi er på svensketur, Har sammenlignet, kjøpte sluker og kroker og div småting for 800 kroner der, det ville kostet meg 1300 ca i norge Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 1. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2014 hvis en først er der nede, så ser jeg at dette vil bli billigere. men om en skal bestille via nettet, hva lønner seg da? Kanskje skittfiske er billig nok? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Gero i Lillestrøm ved Åråsen. De har helt knall service. Ingenting som å kjenne aksjonen i fiskestengene før man kjøper vel? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 (endret) Gero i Lillestrøm ved Åråsen. De har helt knall service. Ingenting som å kjenne aksjonen i fiskestengene før man kjøper vel? Joda de er utrolig flinke og dyktige men det er ikke spesielt billig der, Kjøpt stenger der siden da er det lettere og bytte/garanti/reklamasjon når du kjøper fysisk i butikk men utstyr av type sluk,kroker,søkker osv er for dyrt for meg der Men du har flere sider http://www.dreamtm.org/showcat.asp?id=1574 http://www.fiskeboden.no http://komplettfritid.no/nettbutikk/fiskeutstyr http://www.nfisk.no/Nettbutikk/tabid/113/Default.aspx Hvem som er billigst får du nesten sjekke ut selv, men skitfiske er en real side med mye bra tilbud og de har ofte ting andre ikke har de er litt "monopol" på fiskeutstyr egentlig men det kan hende noen av de andre har billigere Endret 1. mai 2014 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 1. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2014 Gero i Lillestrøm ved Åråsen. De har helt knall service. Ingenting som å kjenne aksjonen i fiskestengene før man kjøper kjøper jo ikke stenger uten og prøve de da.. men er snakk om andre ting, som sene, sluker håv og annet utstyr. Men takk for svar Takker, skal sjekke ut linkene Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Du må ha multifilament-sene, og da sparer du mye om du kjøper på Ebay. Jeg anbefaler denne selgeren. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 2. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2014 Skal sies at jeg fisker mest ørret. men skal prøve sjøen i sommer Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Om du fisker ørret så er utstyret lite viktig, 9 av 10 steder og ganger er det best og fiske med mark uansett og du trenger ikke mange typer sluker, Fiska ørret i ca 10 år nå og har fiskeutstyr til under 2000 kroner tilsammen Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2014 lite viktig nei! nå mener ikke jeg at det skal koste masse penger! for det er sant. men er mye dritt og få innenfor ørret fiske også Men noen som har tips til sjøfiske? alltid hatt lyst til og prøve kveitefiske da er det vel dypt vann som gjelder, og en "pilke" stang? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 lite viktig nei! nå mener ikke jeg at det skal koste masse penger! for det er sant. men er mye dritt og få innenfor ørret fiske også Men noen som har tips til sjøfiske? alltid hatt lyst til og prøve kveitefiske da er det vel dypt vann som gjelder, og en "pilke" stang? kan spørre pappa etterpå, nettop vært på kveitefiske, men skal du fiske sjørret noe som er lett og veldig morro så burde du ha en stang som kaster langt og noen sluker, eller bruke makrell Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2014 Stilig! takker det veit jeg, har fiska makrell og torsk før, men det var uten mitt eget utstyr.. så sjøfiske er jeg ikke proff på.... Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 (endret) Stilig! takker det veit jeg, har fiska makrell og torsk før, men det var uten mitt eget utstyr.. så sjøfiske er jeg ikke proff på.... Kveite er vist 20-40 meters dyp med stang eller kroker fra båt og pappa brukte makrell som agn så det er vell omtrent som sjøørret fiske bare litt dypere Endret 3. mai 2014 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2014 Takker Aaah! trudde det var mye dypere jeg.. Hvor er det lettest og få kveite? nord, sør? langt fra land? Har du sett River monsters når han er i norge? skikkelig fiske Lenke til kommentar
Paks Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Takker Aaah! trudde det var mye dypere jeg.. Hvor er det lettest og få kveite? nord, sør? langt fra land? Har du sett River monsters når han er i norge? skikkelig fiske Tommelfingerregelen er vel jo lengre nord, desto bedre. Sørøya utenfor Hammerfest er jo en klassiker, men kveite får du langs hele kysten og i blant i fjordene. Selv Oslofjorden. Langesund er vel det beste stedet på østlandet. Men er du ikke kjent og jævli gira på kveite ville jeg sjekket ut et sted med guide, som f.eks. nevnte Sørøya. Kjøllefjord ved Mehavn, enda litt lengre nord skal ha kveitegranti for sportsfiskere. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Blir fort en utgift skal du fiske etter kveite mtp utstyr, men ingenting kan måle seg med å stå og kjøre en kveite på over 100 kg på stang! Det kan jeg etter andre sesong endelig si Dette er på Andøya og jeg har dratt litt kveite her på to år. Har selv hatt på kveite i Drøbaksundet, men ikke forvent å få det der ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå