Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gift mann interessert?


Anbefalte innlegg

Herrejesus. Du sier jo selv at han er gift. Hvor i alle dager snakker du med han!?

Fordi han viser interesse for henne vel? Hvorfor skal hun ikke snakke med han? Han er kanskje lei kjæresten eller kona og er lysten på å prøve noe nytt og yngere, hvorfor skal ikke det være greit? mere enn 50% av ekteskap ender i skillsmisse, dette er jo mere normalt enn unormalt....

 

Anonymous poster hash: f1a5e...95b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Herrejesus. Du sier jo selv at han er gift. Hvor i alle dager snakker du med han!?

Fordi han viser interesse for henne vel? Hvorfor skal hun ikke snakke med han? Han er kanskje lei kjæresten eller kona og er lysten på å prøve noe nytt og yngere, hvorfor skal ikke det være greit? mere enn 50% av ekteskap ender i skillsmisse, dette er jo mere normalt enn unormalt....

 

Anonymous poster hash: f1a5e...95b

 

Så derfor er det greit?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk som protesterer på dette er folk som mener at når ringen er på fingeren, så skal man være stuck med mennesket, uansett hvordan mennesket utvikler seg gjennom livet. Dama kan være rådeilig og snill og en kjempebra dame, dere gifter dere og hun bli feit, slem og forandrer seg helt som person, men å få lov til å komme seg vekk er IKKE lov? stakkars mann kan jo ha det grusomt hjemme for alt vi vet, ikke vær så snar på å dømme andre! Han får en god tone til en snill og hyggelig jente på jobb, går hjem til monsteret han hater hver dag, det er jo helt naturlig menneskelig oppførsel.... damer ass, ute av evne til å tenke logisk



Anonymous poster hash: f1a5e...95b
Lenke til kommentar

 

 

Herrejesus. Du sier jo selv at han er gift. Hvor i alle dager snakker du med han!?

Fordi han viser interesse for henne vel? Hvorfor skal hun ikke snakke med han? Han er kanskje lei kjæresten eller kona og er lysten på å prøve noe nytt og yngere, hvorfor skal ikke det være greit? mere enn 50% av ekteskap ender i skillsmisse, dette er jo mere normalt enn unormalt....

 

Anonymous poster hash: f1a5e...95b

 

Så derfor er det greit?

 

Det er greit fordi man har lyst, og det bryter på ingen måte noen som helst lov. Hvorfor skulle det ikke være greit?

 

"fordi noen kan bli lei seg"

 

Folk blir lei seg hver dag, siden han viser interesse er forholdet dems tydeligvis ikke særlig bra uansett, like så greit å ende det enn å leve i elendigheten. Ringen på fingern betyr ikke en dritt

 

Anonymous poster hash: f1a5e...95b

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er greit fordi man har lyst, og det bryter på ingen måte noen som helst lov. Hvorfor skulle det ikke være greit?

 

"fordi noen kan bli lei seg"

 

Folk blir lei seg hver dag, siden han viser interesse er forholdet dems tydeligvis ikke særlig bra uansett, like så greit å ende det enn å leve i elendigheten. Ringen på fingern betyr ikke en dritt

 

 

Så om det er så forbanna greit, hvorfor poster du som anonym da? Du tør tydligvis ikke stå for dine meninger som igjen sier at det er noe som er galt med dine meninger...

 

 

## unødvendig stor quote redusert av ilpostino ##

Endret av ilpostino
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så om det er så forbanna greit, hvorfor poster du som anonym da? Du tør tydligvis ikke stå for dine meninger som igjen sier at det er noe som er galt med dine meninger...

 

 

De fleste er vel anonyme her. Hva som er greit er individuelt. Om en gift mann eller kvinne velger utroskap, så er det en privatsak. Ingen har rett til og fordømme, uten og vite bakgrunnen.

 

 

## unødvendig stor quote redusert av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

 

Det er greit fordi man har lyst, og det bryter på ingen måte noen som helst lov. Hvorfor skulle det ikke være greit?

 

"fordi noen kan bli lei seg"

 

Folk blir lei seg hver dag, siden han viser interesse er forholdet dems tydeligvis ikke særlig bra uansett, like så greit å ende det enn å leve i elendigheten. Ringen på fingern betyr ikke en dritt

 

Oioioi...........

 

 

Alt er greit mellom voksne mennesker, så lenge det er frivillig.

 

Nei vettdu hva!

 

 

 

## dobbelpost slått sammen av ilpostino ##

Endret av ilpostino
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi aner ikke hvordan han har det i ekteskapet. Dersom han vil gå fra henne så må han da for all del gjøre det. Er en del styr med det, men om han vil så føler han sikkert at det er verdt det.

 

Vi aner ikke om han er ute etter et forhold, men om han er det så er det dårlig gjort mot hun han er gift med.

 

VI har ingen forutsetning til å anta at hun han er gift med er et monster eller hvordan det er mellom dem.

Lenke til kommentar

 

Alt er greit mellom voksne mennesker, så lenge det er frivillig.

Nei vettdu hva!

 

En kar sa en gang til meg "la hujnnan pul, det ekje mine", og det støtter jeg opp om. Problemstillingen rundt moral her er det ingen av oss som har noe med. Vi kan alle synes hva vi vil, men til syvende og sist så er jeg enig med Gothminister her. Folk må få gjøre sine egne valg og så lenge det ikke bryter med noen lov ser jeg ingen grunn til at noen her har noe med å kritisere disse valgene.

Lenke til kommentar

 

Høres ut på meg som at han leker med tanken om å være utro, så bare fortsett som du gjør du å vise interesse så kommer han nok rundt og blir med :)

 

En gift mann leker med tanken på å være utro hvis han sender sms og drikker kaffe med en kvinne som ikke er kona hans? Det er altså bare en mann som unngår kontakt med andre kvinner som kan regnes som trofast?

 

^THIS!

Det må da gå an å ha ett godt forhold (som i vennskap) med noen av det andre kjønn uten at man har baktanker? Selv om han svarer på mld og vil ta en kaffe så trenger ikke det bety at han leker med tanken på å være utro mot dama.

 

Enkelte her inne må være ett mareritt å ha som kjæreste, hvis det å ta en kaffe med en kollega i deres øyne betyr at han vil ligge med denne kollegaen.

 

Herrejesus. Du sier jo selv at han er gift. Hvor i alle dager snakker du med han!?

 

Jeg snakker med menn som er gift og har kjærester på jobb hver dag.

 

 

 

Det store spørsmålet er: TS; er du interessert?

 

Lenke til kommentar

Men er han interessert når han ikke starter å sende sms?

 

Du er antageligvis en fristelse for ham, som han prøver å motstå. Derfor sier han nok til seg selv at han ikke skal starte konversasjoner med deg, men at han ikke har noen skyld i det når du starter konversasjonene.

Kanskje det samme med kaffe - han foreslår ikke kaffe men blir "motvillig" med på det når du "overtaler" ham. Menn er enkle skapninger :)

På bakgrunn av dette virker det ikke akkurat som han kunne tenkt seg å forlate kona si for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En mann er ikke venn med en kvinne for gode samtaler, det er vel ganske klart hva han vil.

 

Hvis du ønsker er det bare å kjøre på, du ødelegger ingen forhold med dette. Bare pass på at hvis dere begge ønsker mer må hans ekteskap ut av veien.

 

"Home wrecker" konseptet er bare tull, man kan ikke ødelegge noe som ikke fungerer.

Lenke til kommentar

Jeg tipper han utnytter deg for å få gratis kaffe.

 

Det gjorde jeg og med ei jente en gang! Funka fjell! Gratis kaffe når, og hvor jeg ville! Men etter hvert ble den ene kaffekoppen litt kjedelig, og jeg ville ha mer kaffe og annen type kaffe. Jenta ble etter hvert sur på meg når jeg fortalte henne at det vi drev på med kun dreide seg om kaffen. I dag må jeg koke kaffen min selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Nei vettdu hva!

 

Så du vil nekte voksne mennesker og gjøre hva dem selv vil? Er du et slags moralistpoliti? Dine bilder ser jo ikke ut som du er det.

 

 

 

## unødvendig stor quote redusert av ilpostino ##

 

Herregud. Har jeg sagt at JEG kan nekte et annet menneske noe? Vennligst pek det ut for meg, så skal jeg rette på det.

 

Det handler om respekt og medfølelse ovenfor andre mennesker.

Skal man knulle på noen annen enn den man er sammen med, så gjør det slutt først, og for guds skyld, la det gå en liten tid etter bruddet før du knuller rundt.

 

 

Høres ut på meg som at han leker med tanken om å være utro, så bare fortsett som du gjør du å vise interesse så kommer han nok rundt og blir med :)

 

En gift mann leker med tanken på å være utro hvis han sender sms og drikker kaffe med en kvinne som ikke er kona hans? Det er altså bare en mann som unngår kontakt med andre kvinner som kan regnes som trofast?

 

^THIS!

Det må da gå an å ha ett godt forhold (som i vennskap) med noen av det andre kjønn uten at man har baktanker? Selv om han svarer på mld og vil ta en kaffe så trenger ikke det bety at han leker med tanken på å være utro mot dama.

 

Enkelte her inne må være ett mareritt å ha som kjæreste, hvis det å ta en kaffe med en kollega i deres øyne betyr at han vil ligge med denne kollegaen.

 

Herrejesus. Du sier jo selv at han er gift. Hvor i alle dager snakker du med han!?

 

Jeg snakker med menn som er gift og har kjærester på jobb hver dag.

 

 

 

Det store spørsmålet er: TS; er du interessert?

 

 

Hva har det med utroskap å gjjøre, kjære deg?

Lenke til kommentar

 

Jeg tipper han utnytter deg for å få gratis kaffe.

 

Det gjorde jeg og med ei jente en gang! Funka fjell! Gratis kaffe når, og hvor jeg ville!

Jeg har også utnyttet en mann for gratis kaffe.

 

 

 

Herrejesus. Du sier jo selv at han er gift. Hvor i alle dager snakker du med han!?

 

Jeg snakker med menn som er gift og har kjærester på jobb hver dag.

Hva har det med utroskap å gjjøre, kjære deg?

 

Du spurte hvorfor TS snakket med noen som var gift/hadde kjæreste. Jeg ønsket å poengtere at dette er fullt mulig, selv om det ikke er ett ønske om samkvem inne i bildet, kjære deg.

 

Denne herren trenger ikke nødvendigvis være ute etter å gå bak ryggen på kona si. Slapp av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...