Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gift mann interessert?


Anbefalte innlegg

En gift man jeg hat snakket med, sier mye koselig til meg og sier mange ganger hvor fint det var jeg tok kontakt med han, jeg sendte han en sms. Og han sier mange ganger hvor hyggelig det er å snakke med meg! Det er alltid jeg som starter å sende melding, så vil han ringe meg og han ringer meg og vi snakker en god stund.

 

Er han interessert, isåfall i hva? Han har vært gift i rundt 20år og er 15 år eldre enn meg, jeg er snart 30år.

 

Burde jeg teste å ikke sende han sms, for å se om han starter? Han elsker at jeg skriver til han, derfor jeg gjør det. Men er han interessert når han ikke starter å sende sms? Han jobber turnus og i mange timer, så mye opptatt, kanskje derfor han ikke skriver. Hsn skrev for 2 timer siden st han er på jobb og skriver senere.

 

Jeg har bedt han være ærlig, om å si ifra om jeg skal slutte å skrive til han, men han synes det bare er så hyggelig at han vil jeg skal fortsette å skrive til han.

 

Jeg har tilbutt han å ta en kaffe hvor jeg betaler og han skriver at vi ikke skal se bort fra at det skjer.

 

Anonymous poster hash: d62ba...fee

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når bør jeg spørre han hva han er interessert i?

 

Anonymous poster hash: 804e3...0d0

 

Fasit

 

Vær konkret. Si at du tenkte å gå en tur eller ta en kaffe ved "den cafeén" en dag. Fortell ham at du synes det ville være hyggelig om han ble med. Spør han hvilken dag, foreslår du to alternativer, nettopp fordi du også har andre ting å fylle dagene dine med.

 

1. Dette er en meget sosialt smart måte å gjøre det på.

 

2. Det viser at du har et liv og er selvstendig, fordi du tenker å gå en tur eller ta en kaffe, uavhengig av han eller andre for den saks skyld.

 

3. Det beviser om han er interessert i deg eller ikke; Blir han med, er han åpenbart interessert. Kan han ikke, men foreslår en annen dag, er han interessert. Avslår han, uten å foreslå en annen dag, er han ikke interessert og bruker deg bare for å få tilfredsstilt sitt behov for validering, eventuelt for å prate med noen når han kjeder seg.

 

4. En veldig fin ting å gjøre dersom han avslår, uten å foreslå noe, er å bare si: "Okey, du får si i fra en dag du har tid! Må stikke nå, men vi snakkes."

 

 

Enklere, er det ikke. Elementær "sjekkemetode".

Endret av SilvioBerlusconi
Lenke til kommentar

 

Ja

Ja svar til at han er interessert, eller om jeg skal slutte å skrive for å se om han starter å sende melding til meg?

 

Anonymous poster hash: 804e3...0d0

 

ja som i, ja han er intressert.

 

Hva er han intressert i? Ihvertfal i å opprettholde kontakten.

Han er også intressert i gratis kaffe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Høres ut på meg som at han leker med tanken om å være utro, så bare fortsett som du gjør du å vise interesse så kommer han nok rundt og blir med :)

 

En gift mann leker med tanken på å være utro hvis han sender sms og drikker kaffe med en kvinne som ikke er kona hans? Det er altså bare en mann som unngår kontakt med andre kvinner som kan regnes som trofast?

Lenke til kommentar

Hva vil han?

 

Vil han være venner? Fint. Det er det da ikke noe galt i.

 

Vil han noe mer?

 

Har han barn?

 

Om han vil noe mer og du vil noe mer og dere kjører på, så kan det lede til mye bråk. Er ikke bare bare å splitte opp et hjem. I så fall vil du være med på å bryte det opp for dem. De må fordele alt mulig, dra til meklingstimer og finne ut hvordan unger (om de har) skal fordeles etc etc etc. Kona hans vil ikke direkte bli din største fan...

 

Hva vil du med denne mannen? Er du interessert i ham? Vennskap? Noe mer?

 

Du bør tenke over om det er verdt det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En gift man jeg hat snakket med, sier mye koselig til meg og sier mange ganger hvor fint det var jeg tok kontakt med han, jeg sendte han en sms. Og han sier mange ganger hvor hyggelig det er å snakke med meg! Det er alltid jeg som starter å sende melding, så vil han ringe meg og han ringer meg og vi snakker en god stund.

 

Er han interessert, isåfall i hva? Han har vært gift i rundt 20år og er 15 år eldre enn meg, jeg er snart 30år.

 

Burde jeg teste å ikke sende han sms, for å se om han starter? Han elsker at jeg skriver til han, derfor jeg gjør det. Men er han interessert når han ikke starter å sende sms? Han jobber turnus og i mange timer, så mye opptatt, kanskje derfor han ikke skriver. Hsn skrev for 2 timer siden st han er på jobb og skriver senere.

 

Jeg har bedt han være ærlig, om å si ifra om jeg skal slutte å skrive til han, men han synes det bare er så hyggelig at han vil jeg skal fortsette å skrive til han.

 

Jeg har tilbutt han å ta en kaffe hvor jeg betaler og han skriver at vi ikke skal se bort fra at det skjer.

 

Anonymous poster hash: d62ba...fee

Spennende med et lite eventyr. Har du lyst på han, slå til. Det er han som er gift, ikke du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...