Ludvig86 Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Hei! Jeg sitter på en eldre maskin med Windows 7. Og under "Min Datamaskin" har jeg en mappe som heter "Programfiler (gammel)" Kan jeg slette denne mappen? Den tar hele 97GB med diskplass. Jeg har allerede "Programfiler" og "Program files" fra før. Jeg går ut i fra at denne henger igjen fra sist gang maskinen ble re-formatert. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Hvis du er sikker på at det er en gammel mappe, men jeg ville heller formatert og intallert fresh, høres ut som det trengs Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Høres mer ut som du har installert windows på nytt uten å formatere (?). 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 ja, bare å slette med mindre det er noe spesifikt du skal ha i den. Et tips dersom du er usikker: rename mappen til f.eks "<navn>_" og se om alt fungerer som det skal, gjør det det så kan mappen slettes, om ikke så bare renamer du tilbake 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå