Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Privatisteksamen i kroppsøving vg3

Gjest medlem-207017

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-207017

Er det noen som har erfaring med dette, eller vet noe rundt dette? Eksamenen ble forandret fra skriftlig til muntlig-praktisk fra høsten 2012, så i og med at dette fortsatt er et relativt nytt konsept, er det sikkert ikke bare jeg som lurer.

Det jeg har fått vite er følgende:

Form: individuell muntlig-praktisk eksamen, men kan helt eller delvis gjennomføres i grupper

Innhold: kandidaten skal testes i hovedområdene idrettsaktivitet (tilsvarer dette "idrett og dans" i boka?) og trening og livsstil. Kan testes i friluftsliv

Forberedelsestid: 48t før eksamenen får vi vite hvilke 4 lagidretter og hvilke 4 individuelle idretter vi kan testes i. På eksamensdagen blir vi testa i en lagidrett og en individuell som trekkes

Eksamenstid: inntil 45 min

Noe spesielt jeg bør fokusere på? Hva bør jeg trene på?

Det jeg frykter er situps, pushups og improvisert dans... :ph34r: Noen som har måttet gjort noe av dette?

Endret av medlem-207017
Gjenopprettet slettet innlegg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-207017

Jeg håper virkelig ikke jeg skal komme til å måtte danse foran dem.. OG andre elever.. Haha, kan bli festlig.

Lenke til kommentar

Se her:

Skal dette selv i løpet av året. Makan til idiotisk opplegg skal man lete lenge etter.

Eg ante ikkje at ein kunne ta kroppsøving som privatist, men viss den der videoen virkelig skal prøve å vise kva som krevst så må eg sei det frista!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...