Gjest medlem-207017 Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 (endret) Er det noen som har erfaring med dette, eller vet noe rundt dette? Eksamenen ble forandret fra skriftlig til muntlig-praktisk fra høsten 2012, så i og med at dette fortsatt er et relativt nytt konsept, er det sikkert ikke bare jeg som lurer. Det jeg har fått vite er følgende: Form: individuell muntlig-praktisk eksamen, men kan helt eller delvis gjennomføres i grupper Innhold: kandidaten skal testes i hovedområdene idrettsaktivitet (tilsvarer dette "idrett og dans" i boka?) og trening og livsstil. Kan testes i friluftsliv Forberedelsestid: 48t før eksamenen får vi vite hvilke 4 lagidretter og hvilke 4 individuelle idretter vi kan testes i. På eksamensdagen blir vi testa i en lagidrett og en individuell som trekkes Eksamenstid: inntil 45 min Noe spesielt jeg bør fokusere på? Hva bør jeg trene på? Det jeg frykter er situps, pushups og improvisert dans... Noen som har måttet gjort noe av dette? Endret 2. september 2014 av medlem-207017 Gjenopprettet slettet innlegg Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Se her: Skal dette selv i løpet av året. Makan til idiotisk opplegg skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Gjest medlem-207017 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg håper virkelig ikke jeg skal komme til å måtte danse foran dem.. OG andre elever.. Haha, kan bli festlig. Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Se her: Skal dette selv i løpet av året. Makan til idiotisk opplegg skal man lete lenge etter. Eg ante ikkje at ein kunne ta kroppsøving som privatist, men viss den der videoen virkelig skal prøve å vise kva som krevst så må eg sei det frista! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå