SteinarN Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Jeg prøver å konfigurere os til å automatisk sikkerhetskopiere til annen HDD enn der os-et er. Jeg velger automatisk sikkerhetskopiering, dvs filer i diverse mapper samt komplett systemavbildning så lenge det er plass til den. Når jeg kommer så langt at jeg skal trykke "lagre og kjør sikkerhetskopi" så får jeg følgende feilmelding: "Tjenesten kan ikke startes, enten fordi den er deaktivert, eller fordi den ikke har noen aktiverte enheter tilordnet. (0x80070422)" Forslag til hva som er feil her? Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 1. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2014 Har funnet feilen. Det var servicen "Windows Backup" som var satt til deaktivert. Skjønner ikke hvordan det hadde gått til. Det står at den tjenesten også aktiverer systemgjenoppretting, men det har alltid virket. Eneste jeg nå lurer på er om den skal stå til manuell eller automatisk? Jeg har satt den til manuell nå og da startet i allefall sikkerhetskopieringa når jeg trykte på lagre og kjør. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå