CosworthPower Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Har akkurat lastet ned en ny og bedre BIOS til mitt MSI HK,men hvordan gjør jeg det? Skal jeg bare kjøre den fila jeg lastet ned og restarte maskinen? Blir Hovedkortet nullstilt da? Lenke til kommentar
Dr_Ost Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Regner med du skal legge fila på en diskett, også trykke noe (f.eks. alt+f2) neste gang maskina starter, skrive inn navnet på fila, også er det i boks. Slik var det iallefall hos meg... Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 har msi hk selv. fikk du bios oppdateringen fra msi live update? i så fall skal du kjøre programmet, slik at det lager en diskett, som du booter med. denne vil da stille spm om du vil flashe bios. si ja, og den gjør jobben helt av seg selv... var i hvert fall sånn det funka for meg. PS: hvis du ikke fikk bios oppdatering fra live update, så anbefaler jeg å gjøre det. har du ikke liveupdate, så skaff det fra msi sin nettside. den vil søke etter filer og drivere for alt av msi hardware du har. er dritbra prog! BTW, MSI ruler!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå