PSycHOerlENd Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Hei! Jeg har lyst til å kjøpe denne høytaleren. Velger man å sende til norge, trekker de fra svensk moms og prisen blir 147 EUR + 20 EUR i frakt = 167 EUR. Min far var bekymret for tollkostnader. Jeg brukte importkalkulatoren, og den sier at det er 0 toll (Elektriske og elektroniske produkter). Jeg må bare dobbelsjekke her ved å spørre: må jeg regne med å betale noe mer enn 1724 kr, eller kan jeg tro på kalkulatoren? Jeg har erfaring av at det ofte kommer en ekstra prislapp, som en gang jeg kjøpte varer fra thinkgeek.com og jeg fikk en ekstra regning på 600 kr (muligens for levering). Takk! Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Du må helt sikkert betale et fortollingsgebyr i tillegg. Gjerne på en 100-300kr. 1 Lenke til kommentar
PSycHOerlENd Skrevet 1. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2014 Takk for svar! Så ifølge posten.no, vil denne varen koste 270 i fortolling hvis jeg forstår det riktig. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Alternativt kan du kjøpe etterfølgeren her. Noe dyrere, da prisen på siden er per stykk, men da har du 5 års reklamasjonsrett hvis noe skulle oppstå hvertfall og du slipper å måtte sende høyttaleren utenlands. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå