dagatle Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Mulig en del vill oppfatte dette som brudd på regler men jeg vill da bare presisere at jeg har kun ærlige hensikter med dette. Jeg kunne tenkt meg en guide i hvordan sette opp en dc hub. Om dere tror det eller ei så er planen å benytte denne på et lan som ikke er tilkoblet internett. Det første spørsmålet mitt er da er dette mulig å få til ? Hvor kan jeg ev. finne info om dette ? Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Syns Soucrforge hoster mange gode program og bruker de flittig, kanskje de kan hjelpe deg og denne gangen? Open DC Hub Dessuten er ikke filesharing ulovlig med mindre du sprer kopi beskyttet materialet eller noe som strider imot norsk lov (og du er i Norge). Hvis det hadde vært tilfelle at fildeling er ulovlig hadde alle med nettverk hatt et problem, t.o.m RIAA. edit: Glemte verlihub ser de fleste svenske serverene jeg er inne på kjører PtokaX, men der har jeg ikke link. Ser Sourceforge har dem også, men får ikke kontakt akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå