sluffy Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg har planer om å modde mitt gigastore chieftech tower, men må få laget noen skikkelige arbeidstegninger (det blir forhåpentligvis en meget omfattende mod). Så jeg lurte på hvilket program som var best til dette? Lenke til kommentar
ExcuZ Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 jeg foretrekker pen v1.0 og papir v2,3 de fungerer meget bra, og en scaner eller et digital kamera til å få det inn på pcen med. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Kan ikkje sei noke sikkert, men trur AutoCAD er programmet du ser etter. Ellers er pen_og_papir_v100.exe det du trenger Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 hehe... eg kan vel kansje klare å rote fra Pen_og_papir v5.0 hvis eg leiter skikkelig godt... Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Kan ikkje sei noke sikkert, men trur AutoCAD er programmet du ser etter.Ellers er pen_og_papir_v100.exe det du trenger å herregud! den versionen sux. v113 er _mye_ bedre! Lenke til kommentar
huf Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Skal til å bygge et kabinett nå, og har derfor prøvd en del programmer. Vinneren er blyant, viskelær og papir. Anbefales. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Xtreme_Pen_og_Papir2.3 er drit bra, last ned på download.com.. Men seriøst, prøv med Photoshop, sett opp grids og alt mulig så kan du måle deg fram! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Xtreme_Pen_og_Papir2.3 er drit bra, last ned på download.com.. Men seriøst, prøv med Photoshop, sett opp grids og alt mulig så kan du måle deg fram! tjaa, photoshop er vel ikkje verdens beste arbeidstegning-program då.... Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 hvis du på død og liv må ha det på datan er nok autocad det beste og absolutt dyreste Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 fant ikke noe pen_&_paper.v2.3program på download.com jeg Noen andre som vet om noen andre sider som jeg kan laste det ned på :-? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 fant ikke noe pen__papir program på download.com jeg Noen andre som vet om noen andre sider som jeg kan laste det ned på :-? Kan du ikke engelsk? Det heter pen&paper... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 blyant og papir er det beste, mspaint er også bra hvis du har tegnebrett. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 (endret) hvis du på død og liv må ha det på datan er nok autocad det beste og absolutt dyreste Auto-CAD er lett å få tak i da... spiller liten rolle hvor dyrt det er = Endret 19. september 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå