Mabens Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Hei, jeg og de jeg spiller med leter etter flere som er interessert i å spille 8s(4v4) på COD Ghost PS4. Så hvis du er giret på å spille noe annet en pubs og ønkser å spille med en mer competetive tilnærming, legg meg til "Stikk-kontakt". Aldersnivået på den gjengen vi er nå, ligger på 24 +, men vi er åpen for alle, så lenge man spiller seriøst og oppfører seg Lenke til kommentar
clueless1995 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Gamertag? edit: never mind, så nå at du skrev det legger deg til Endret 2. mai 2014 av PM93 Lenke til kommentar
Heidi_InnleggNO Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Må man være sånn superproff for å være med??? Hei, jeg og de jeg spiller med leter etter flere som er interessert i å spille 8s(4v4) på COD Ghost PS4. Så hvis du er giret på å spille noe annet en pubs og ønkser å spille med en mer competetive tilnærming, legg meg til "Stikk-kontakt". Aldersnivået på den gjengen vi er nå, ligger på 24 +, men vi er åpen for alle, så lenge man spiller seriøst og oppfører seg Lenke til kommentar
Mabens Skrevet 7. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2014 Nei, trenger ikke være superproff, men man må skjønne hva det går i Legg meg til, så tar vi det derifra! Lenke til kommentar
Heidi_InnleggNO Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Seff den ser jeg:) men er ikke sånn som ligger på nivå 100 enda liksom:P adder deg når jeg er hjemme igjen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå