DraZeN Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hvordan få ut en mutter med knekt hode, skulle akkurat fjerne en plombering på min yamaha virago 125 , så knakk hodet til mutteren av når jeg skrudde! HVORDAN FÅ DEN UT NÅ ??? noen tips ??? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Du må borre den ut og skaffe ny skrue.. :/ Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 NY skrue ??? er du splitter pine gal ??? da er jo hele vitsen med å fjerne den borte Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 Alle snakker om en grisepikk , ha i h********** er det ? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Er ein dings du bruka for å få ut knekte skrua og sånn.. (Trur eg) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Grisepikk er en linksskrue hvis det er en måte å kalle det på ... Skrue der gjengene går motsatt vei. Du kan jo tenke deg da når du skrur den da inn i den knekte skruen og grisepikken tar tak så begynner den å trekke opp den kenkte skruen... get it ??? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg trodde en "mutter" kun var en metallsekskant med hull og gjenger i? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg trodde en "mutter" kun var en metallsekskant med hull og gjenger i?Det er det. Han har skrevet feil bare. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg trodde en "mutter" kun var en metallsekskant med hull og gjenger i? Må ikke være sekskantet og av metall da... Men det er ihvertfall gjenger innvendig. Det som det mest sannsynlig er snakk om her er en skrue med sekskanthode på. Den beste måten å få den ut på er uansett å bruke en grispikk, eller å bore den ut. Skal man bore så pass på å treffe i senter på bolten, ellers ødelegger man gjengene i sylinderen (eller hva ****** den står i). Hvilke gjenger er det snakk om her? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hvilken skrue skal du bare ta ut? Har ikke hørt om noen sperre som involverer å bare fjerne en skrue.. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Ligger i katalysatoren Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Ligger i katalysatoren Har du delt hele potta da..? (Vel.. Det må du nesten ha gjort..) Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hm, jeg trodde at dere mente "grisepikk" på en HELT annen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå