mariamy Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Hei:) Jeg er en jente på 14 som allerede går på turn, men jeg syns det er for lite siden det bare er en gang i uken. Jeg vurderer å begynne på noe annet som jeg også kan gå på.. Jeg har hatt veldig lyst å gå på treningssenter, men det var ikke noe som passet meg siden jeg er for liten for privattrener. Har og vurdert yoga men jeg aner ikke aldersgrensen.. Jeg har veldig lyst å gå på noe som bare gir meg inspirasjon til å være sunn, får meg til å se bra ut og holde meg i form. Noen idretter du anbefaler for meg som ønsker en del harde treningsøkter? Lenke til kommentar
togtrener Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Jeg selv går på basketball siden det er en sport med mye utfordringer og mye fellesskap. Men mest av alt fordi noen av vennene mine går på det. Du burde vurdere å begynne på en sport som noe av vennene dine går på, da er det lettest å bli motivert til å fortsette den sporten, og det blir lettere å bli kjent med andre. Men jeg aner ikke hva som interriserer deg. Hva pleier du å gjøre i fritida utenom turn? Hvis du F.eks spiller mye fotball i fritida kunne du jo begynt på det. Jentene på min skole sier de er veldig fornøyd med håndball og fotball. Kanskje du burde vurdere noe av det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Dra med deg bestevennen din på treningssenter. Skaff dere et treningsprogeam, og les om styrketrening Sliter du med teknikken spør du bare noen. 99% av de som trener der pleier å være hjelpsomme Lenke til kommentar
Lauenstein Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Personlig synes jeg lagidretter er mye bedre for ungdom. Hva med fotball, handball eller volleyball? Det er noe spesielt med fellesskapet ved lagidretter. Ellers er svømming fenomenal trening. Liker du langrenn? Fridrett? Med tanke på spesifisitet i forhold til turningen vil jeg nok knne anbefale yoga. Generellt ingen aldersgrense, men det kan hende f.eks treningsstudioet har aldersgrense på 16 år. Dersom du tar med en pårørende når du skal tegne kontrakt så går det sikkert fint. Det er ikke mulig for deg å være med på turntrening med de som er litt eldre? Som regel er trening på treningsstudio noe man starter med når man er noen år eldre som tillegg til hovedaktiviteten (feks. turn).Ellers så kan du se på fysikken til kjente utøvere. Turnere og svømmere har som regel eksemplarisk godt trente kropper. 1 Lenke til kommentar
Karwan. Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Personlig synes jeg lagidretter er mye bedre for ungdom. Hva med fotball, handball eller volleyball? Det er noe spesielt med fellesskapet ved lagidretter. Ellers er svømming fenomenal trening. Liker du langrenn? Fridrett? Med tanke på spesifisitet i forhold til turningen vil jeg nok knne anbefale yoga. Generellt ingen aldersgrense, men det kan hende f.eks treningsstudioet har aldersgrense på 16 år. Dersom du tar med en pårørende når du skal tegne kontrakt så går det sikkert fint. Det er ikke mulig for deg å være med på turntrening med de som er litt eldre? Som regel er trening på treningsstudio noe man starter med når man er noen år eldre som tillegg til hovedaktiviteten (feks. turn). Ellers så kan du se på fysikken til kjente utøvere. Turnere og svømmere har som regel eksemplarisk godt trente kropper. strand vollyball med Bikini er noe for jenter hehehe (for eldre jenter så klart!!! ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå