wilskow Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Hei, skal ha en skikkelig fest snart nå som russetiden er igang og sånt. Det kommer til og bli mange folk og festen varer nok til langt på natt. Så da lurer jeg på hvordan dette nabovarsel greiene fungerer. Hvor lenge i forveien skal man varsle ? Hva skal man skrive ? Må man ha med tlf nr hvis de skal klage å styre ? Hva gjør jeg ? Takker på forhånd for alle svar ! Lenke til kommentar
2ore Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Nå aner jeg ikke helt hvordan du bor, men smell opp en lapp i inngangspartiet til blokka (eller hva nå enn du bor i) der det står at du kommer til å ha en fest med dato og telefonnummer. Mer tror jeg ikke man trenger altså. Hvor lenge før? Tja, er vel greit å ha rundt 2 uker å forberede seg på. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 2 uker? Dagen før eller et par dager før holder lenge. Fortell ca hvor lenge dere har tanker om å holde på, samt oppgi at de gjerne må banke på om det blir for mye bråk o.l. 1 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Men husk på at det ikke hjelper at du har hengt opp lapp - reglene sier fortsatt at det skal være stille etter 23 i helgene, og folk kan ringe politiet om du ikke demper deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå