Geir D Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Hei Per Yngve! Det ser ut for at bildene kommer fint frem på PC mens på appen til diskusjon.no kommer det opp noe mas om oppgradering til Plus for ytterligere båndbredde... Jeg tenkte ikke på å prøve andre nettlesere. Men er jo greit egentlig, så jo bildene på din skjerm i det skjermbildet.. Jeg prøvde trykke på "linkene", alså "bildene" men det samme sto der som jeg havnet da. -- Kan jo legge inn noen bilder fra noe jeg "holder på med for tiden", er ikke det en ting med denne tråden, at man kan poste det man "holder på med"? Jeg holder på med "close-up lens". Dette er testbilder for å sjekke dybdeskarphet. IMG_8255.jpg IMG_8447.jpg Nå får også jeg maset her på forumet, mens når jeg klikker på bildene får jeg dem opp som normalt på photobucket sine sider. Prosjektet ditt er spennende, og jeg er litt der selv også, på dybdeskarphet altså, og har så smått begynt å notere meg hva som ikke er bra. Jeg likte godt bilde nummer to. 1 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Gullrekka, også på en onsdag da gitt! Spasertur i Moss. 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Hei Per Yngve! Det ser ut for at bildene kommer fint frem på PC mens på appen til diskusjon.no kommer det opp noe mas om oppgradering til Plus for ytterligere båndbredde... Jeg tenkte ikke på å prøve andre nettlesere. Men er jo greit egentlig, så jo bildene på din skjerm i det skjermbildet.. Jeg prøvde trykke på "linkene", alså "bildene" men det samme sto der som jeg havnet da. -- Kan jo legge inn noen bilder fra noe jeg "holder på med for tiden", er ikke det en ting med denne tråden, at man kan poste det man "holder på med"? Jeg holder på med "close-up lens". Dette er testbilder for å sjekke dybdeskarphet. IMG_8255.jpg IMG_8447.jpg Nå får også jeg maset her på forumet, mens når jeg klikker på bildene får jeg dem opp som normalt på photobucket sine sider. Prosjektet ditt er spennende, og jeg er litt der selv også, på dybdeskarphet altså, og har så smått begynt å notere meg hva som ikke er bra. Jeg likte godt bilde nummer to. De er blendet masse ned, f/11 og f/16 tror jeg det var. Exif er i filene. På f/4 blir det så tynt at jeg har problemer med å forstå hva jeg kan ta bilder av. Kanskje en linjal kunne vært noe.. Også blir nærgrensa veldig mye nærmere om jeg fokuserer helt inn. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Fra noen uker siden Endret 28. mai 2014 av Bibow 3 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Lekkert Bibow! Mer fra Stockholm: Hjorthagen gasverk by Helena Normark, on Flickr Värtahamnen by Helena Normark, on Flickr Frihamnen by Helena Normark, on Flickr 3 Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Fine biler Teddy! Og Bibow, det ble veldig bra med plasseringen i bildet ditt. En glitrende komposisjon. HelenaN, du får frem en trykkende og ruvende stemning som nesten asosieres med senhøst. Vignetteringen forsterker dette veldig. Tror det midterste er favoritt for meg. Jeg liker refleksjonene, og du er jo slettes ikke dårlig på å se detaljene i motivene dine. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Takk for hyggelig tilbakemeldning aspirant! Lenke til kommentar
brk Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Refsnes på Senja. Herifra kan man komme seg med båt til Tranøya. Endret 28. mai 2014 av brk 1 Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Noen ganger må bare solnedganger foreviges... Fra Hvervenbukta, Oslo, en kveld i forrige uke. Fujifilm X100, Jpeg, ikke gjort noe med farger. Endret 28. mai 2014 av Jan R. Halvorsen 2 Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Noen ganger må bare solnedganger foreviges... Fra Hvervenbukta, Oslo, en kveld i forrige uke. DSCF3036pssmall.jpg DSCF3044pssmall.jpg DSCF3048pssmall2.jpg DSCF3061pssmall.jpg Fujifilm X100, Jpeg, ikke gjort noe med farger. Her kan jeg ikke se noen grunn til å tukle med fargene heller. Good call! The gate to heaven. P1020912.jpg Liker idéen godt. Hadde vært spennende å sett denne versjonen i stående, så hele toppen av porten kom med, og kanskje også kirketårnet midt i "mønet" på porten. Er det en hageslange som går inn gjennom porten? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2014 Var en tur i Oslo i dag sammen med madammen*. (Hårsveisen er i sympati med kreftpasientene som mister håret pga. cellekur) 2 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) The gate to heaven. P1020912.jpg Liker idéen godt. Hadde vært spennende å sett denne versjonen i stående, så hele toppen av porten kom med, og kanskje også kirketårnet midt i "mønet" på porten. Er det en hageslange som går inn gjennom porten? Tok kun dette bildet i høyde liggende format, kirka er ute på en øy så det blir nok en stund til jeg drar tilbake dit Tror det var en strømledning som gikk gjennom porten. Takk for kommentar Endret 29. mai 2014 av Døgnvill Lenke til kommentar
Trøttingen Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 En flue til suppen? suppe by Megadrowsy, on Flickr Noe rosa greier... pink by Megadrowsy, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Fine bilder Tomsi. Sporty gjort av madammen både å la seg klippe som sympatisør og det å la deg legge ut bilder av henne. Min er mer striks på det, og i det hele tatt å sikte på henne med et ladd kamera. Da blir hun skremmende lik Helga i Alló Alló... Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Nordskot! by Rune Mattsson 2011, on Flickr 6 Lenke til kommentar
skrim Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 På Tampen av Mai 1 dag igjen Fra en liten fot tur rundt her på Tromøya Litt rustent Urolig Liten fugl God sommer i juni folkens 2 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Jeg tester enda close-up linsa, Canon 500D. Og det blir jeg vel å gjøre en stund fremover tenker jeg. 200mm: 300mm: Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Mai du skjønne milde! by Rune Mattsson 2011, on Flickr 2 Lenke til kommentar
Richard Larssen Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Sunset through the bullet hole BW by Richard Larssen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå