Gå til innhold

[Løst] Får ikke installert skriver

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en HP Photosmart Premium c309g-m

Komponenter.

MSI G1.Sniper Z87

Intel core i5-4670, 3,4 GHz

8GB minne

750 W strømforsyning

Jeg prøvde først å installere fra medfølgende CD, men der kom ikke icon for å installere opp.

Koblett opp til HP hjemmeside hvor install filer ble lastet ned .
Nesten ferdig med så får jeg feilmelding om at noe gikk galt med inst.

Den ble installer på en berbar med Windows 8 installert uten problemer.

Noen som har noen forslag

Mvh

Cocac Ola

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å installere den korrekt, gjør _noe_..

Istedefor å nevne feilmeldingen du fikk, så lister du opp PC komponenter.. Neste gang bilmekanikeren spør meg hva som feiler bilen min så skal jeg svare hva jeg har i kjøleskapet hjemme..

Lenke til kommentar

Istedefor å nevne feilmeldingen du fikk, så lister du opp PC komponenter.. Neste gang bilmekanikeren spør meg hva som feiler bilen min så skal jeg svare hva jeg har i kjøleskapet hjemme..

Om du ikke vet forskjellen på Bil og Pc, er du kanskje på feil forum.

Lenke til kommentar

Hei,

Hvilken feilmelding får du ? Ta gjerne med det som ligger under "Detaljer" om den dukker opp.

Har du prøvd en restart og har du avinstallert eventuelle rester fra forrige installasjon ?

Får bare meldingen om installasjon ble avbrutt og kan ikke installere på denne maskinen.

Derfor listet jeg opp komponentene om det var noe som dere guruer kanskje viste at den og den går ikke sammen osv.

Jeg vet det er går an å skru av/på kompatibilitet .Vet ikke hvor dette aktiveres eller deaktiveres.

Kan det være der det ligger og vet du itilfelle hvor jeg finner den

Lenke til kommentar

Om du ikke vet forskjellen på Bil og Pc, er du kanskje på feil forum.

Jeg vet forskjellen på bil og PC, men du har tydeligvis ikke skjønt hva en sammenligning/analogi er.

For å finne ut hva som feiler, så bør man oppgi feilmeldingen, ikke hvilken farge komponentene har..

Lenke til kommentar

Hei,

Hvilken feilmelding får du ? Ta gjerne med det som ligger under "Detaljer" om den dukker opp.

Har du prøvd en restart og har du avinstallert eventuelle rester fra forrige installasjon ?

Får bare meldingen om installasjon ble avbrutt og kan ikke installere på denne maskinen.

Derfor listet jeg opp komponentene om det var noe som dere guruer kanskje viste at den og den går ikke sammen osv.

Jeg vet det er går an å skru av/på kompatibilitet .Vet ikke hvor dette aktiveres eller deaktiveres.

Kan det være der det ligger og vet du itilfelle hvor jeg finner den

Har fått til utskrift i trådløst nettverk, går fint det. Takk for bryderiet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...