Ernie Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 (endret) Jeg sier dette FØR det blir et eventuelt problem. Denne delen av forumet skal nemlig brukes til "kjøp og salg snakk" og ikke til handlingen selv. Altså: Ikke post "jeg ønsker å selge/kjøpe dette"-tråder. Så da håper jeg at alle følger dette. Skal du kjøpe eller selge noe så er dette rett plass å gjøre det på Edit: For å gjøre ting litt mer klart. Tråder som Hei!Jeg ønsker å selge XXXXXX. Noen som er interessert? og Hei!Jeg ønsker å kjøpe XXXXXX. Noen som skal selge noe slikt? Er ikke lov. Tråder som Hei!Jeg vurderer å kjøpe meg en ny bil. I en bil verdsetter jeg (...). Noen som har noen tips? derimot er lovlig. Endret 8. november 2003 av ernie85 Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Hei Siden dette er et tema, vil jeg også foreslå dere som skal selge/kjøpe mopeder se her. Har verken kjøpt eller solgt en moped der, men det virker på meg som et seriøst forum der det er en god ide å reklamere for kjøpet/salget du planer om å foreta. Lykke til med kjøpet/salget Endret 2. juli 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg