Ksungam Skrevet 30. april 2014 Rapporter Del Skrevet 30. april 2014 Har et arr på venstrearmen ca. der hvor man normalt har på seg klokke. Er litt "self conscious" om det og tenkte å kjøpe meg et eller annet å ha rundt armen slik at det ikke synes. Er ikke sporty nok til å gå rundt med svettebånd til vanlig (skal bl.a. bruke det på jobb nå som vi skal bytte til sommerpique'er), men googlet "wristband watch", men har foreløpig ikke funnet noe jeg liker. Jeg er forresten en ung mann Noen som har noen tips til hva jeg kan kjøpe, helst ikke alt for dyrt, men jeg er villig til å bruke litt penger om det er veldig stilig. (det trenger absolutt ikke å være en klokke, men det kan være hva som helst som ville være naturlig å ha rundt armen) Ikke noe must, men hadde vært kjekt om det var vanntett slik at jeg kan bruke den på stranda når jeg bader osv også. Det må helst være minst 3 cm bredt. Lenke til kommentar
dgolan Skrevet 1. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2014 Hei, Har du vurdert f.eks Pebble ? Eventuelt flere armbånd med skinn eller lign ? 1 Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 1. mai 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2014 Smart watch Denne likte jeg! Mye kule funksjoner samt at den ser bra ut. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 1. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2014 (endret) Jepp kan virkelig anbefale den. kan koste litt, men er en gave jeg trur går rett hjem anbefaler denne om du ikke vil tømme lommeboka, hehe. https://www.komplett.no/sony-smartwatch-2-active/795711?cks=ASS&assoc=F1C66B17-4BB7-43B1-BD6C-52358401D2ED&gclid=CIGZs8aOi74CFYT2cgodny8Alg Endret 1. mai 2014 av Yippee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå