kriosc Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Ruskevær Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Likar komposisjonen og stemninga i biletet Lenke til kommentar
nutini Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Hei Oscar. Godt komponert med gulspurven fint plassert i bildeflata. Arvid. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Likte dette litt spesielle fuglebilde Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Hei, Oscar Kristiansen. Veldig fin positur i en annerledes og spennende komposisjon, - den vesle fjærballen virker litt mismodig, - og med god grunn, antagelig ! Bakgrunnen er svært spennende, synes jeg, - har du redigert den eller er den naturlig ? Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
kriosc Skrevet 1. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2014 Likar komposisjonen og stemninga i biletet Takk. Hyggelig å høre! Hei Oscar. Godt komponert med gulspurven fint plassert i bildeflata. Arvid. Takk for det! Lenke til kommentar
kriosc Skrevet 1. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2014 Hei, Oscar Kristiansen. Veldig fin positur i en annerledes og spennende komposisjon, - den vesle fjærballen virker litt mismodig, - og med god grunn, antagelig ! Bakgrunnen er svært spennende, synes jeg, - har du redigert den eller er den naturlig ? Vennlig hilsen Albert. Takk for hyggelig tilbakemelding Albert. Jeg synes mange av oss som legger ut et fuglebilde her i ny og ne kunne være mer bevisste på hvordan vi komponerer bildet oppi all iveren etter å ha truffet bra med fokus, eksponering osv. Da er det ekstra hyggelig å høre at folk setter pris på litt anderledes varianter! Steinbordet som fuglen står på er plassert noen meter fra vannet, denne dagen blåste det skikkelig så vannet ble pisket opp. Dette, i kombinasjon med stor blender, ga bakgrunnen. Altså ingen redigering av den:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg