Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

jente med full kontroll

Anbefalte innlegg

Har nylig fått en kjæreste som er veldig dominant i senga. Det hun tenner på er å være den som er aktiv i selve knullinga. F.eks. liker hun å ri meg reverse cowgirl, mens hun tar tak i beina mine og løfter dem opp (slik at jeg ikke har mulighet til å bidra med noen bevegelser). Noen ganger har vi også forsøkt noe som heter "amasone-stillingen", der hun skyver bena mine bakover over hodet mitt mens hun trer seg nedpå pikken. Det er jo også en type stilling der jeg omtrent er totalt immobilisert. Det hender at jeg forsøker å ta mer kommandoen innimellom, men hun er ikke lett å styre :) Skikkelig dominant med andre ord. Men det er jo veldig bra sex på sin måte. Eneste er at jeg kan få litt vondt rundt lysken, siden hun er så hardhendt. Er det noen som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg er veldig heldig ja. Jeg innser det :)

Prøver å ta litt kommandoen innimellom, ta henne bakfra på alle fire f.eks., men hun kan da f.eks. dytte meg bakover mot veggen slik at jeg igjen blir den som blir stående passiv. Ender som regel med at jeg ikke klare å holde meg lenger og "skyter" inni henne etter en 30-40 sammenstøt kanskje? Så ikke så veldig romantisk kanskje...

Tror vi blir nødt til å variere litt, for i lengden det tar på for "de nedre deler". Tror sikkert ikke det vil være noe problem. Jeg fortalte henne innledningsvis at jeg liker å bli dominert litt innimellom, så kanskje hun tror det er slik jeg vil ha det?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kommunikasjon! Prat litt sammen og finn ut en "formel" som passer dere begge best mulig, det å variere f.eks på om hun eller du skal ha kontrollen, og ta styringen på bevegelser, eller om man begge skal delta aktivt med fysiske bevegelser!

Men skal si at det høres ut som at du har funnet ei dame som vet hva hun vil ha og hvordan og har bein nok i nesa til å sørge for at det blir slik. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vær røff. Ta tak. Bokstavelig talt. Hold hun relativt hardt/stramt så hun forstår at nå er det du som har styringa. Kan det hende at når det er du som styrer, så kjører du samme stilling for lenge? Bytter hun oftere stilling enn deg, og dermed liker hun å kjøre showet?

Lenke til kommentar

Måtte prøve denne amasonestillingen idag etter å ha googlet den, det var veldig annerledes (jeg er jente og foretrekker å ikke dominere i senga som regel). Ga jo ekstremt mye kontroll og jeg måtte kjenne litt etter om jeg syntes det var greit at jeg skikkelig pulte typen :grin2: .... det var det, men den krever nok litt øvelse før jeg syns det er 100% komfortabelt å peise på mens han ligger der og ikke får gjort en dritt! *fnis*

Anonymous poster hash: 50c2c...a15
Lenke til kommentar

Vær røff. Ta tak. Bokstavelig talt. Hold hun relativt hardt/stramt så hun forstår at nå er det du som har styringa.

This^

De som liker å dominere liker gjerne å bli litt dominert også!:) Men det kan være hun er gira på å tilfredsstille deg at hun ikke slipper deg helt til. At hun er for oppslukt i å være den beste du har hatt.

Spør henne om hun er keen på å bli holdt nede, eller at du tar svakt kvelertak på henne. Det er svæært kinky for mange;)

Selv om det er digg nå så kan det jo bli kjedelig hvis det bare skal være hun som er tha boss hver bidige gang! Viktig med variasjon:)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...