_skolebruker_ Skrevet 30. april 2014 Rapporter Del Skrevet 30. april 2014 Hallo, jeg har ganske langt hår nå men vurderer å klippe meg. Har hår til litt under navlen, og lurte på hvor langt hår dere syntes er fint på jenter? Helst ta med bilde Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2014 helt kort Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 1. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2014 skinna og tribal tatovering midt på hodet... hehe, langt hår. 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 1. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2014 Hår under navlen bør ikke være langt 5 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2014 Du burde finne den frisyren du likar, ikkje oss andre, men here goes. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2014 Alt fra skuldrene og ned til rumpen funker for min del, syntes at jenter skal ha litt hår på hodet Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2014 Varierer. Noen jenter er dødspene med langt hår. Noen er dødspene med kort "konesveis". Det varierer. Det viktigste er at du viser at du liker din egen hårsveis/stil. Er lett å legge merke til folk som ikke liker sitt eget utseende. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2014 Jeg liker alt fra skinhead og hår ned til under rumpeballene, og de fleste frisyrer. Jeg er mer skeptisk til hårfarge enn lengde, for å være ærlig. Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 2. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2014 Jeg er typen som liker det som er iøynefallende. Veldig langt hår scorer høyt. Så langt som mulig, såfremt det ikke blir for flisete. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2014 Det kommer an på jenta, men skulderlangt hår er ofte fint. Det vil si så langt som på bildene til Zeph eller et hakk kortere. Som du ser, varierer preferansene veldig. Du bør ta mest hensyn til hva du selv liker, for det vil alltid være folk som synes at kortere eller lengre hår er finere. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2014 Nøyaktig hvor langt er det veldig vanskelig å svare på, da det er mange faktorer som spiller inn. Men jeg kan i hvert fall si at jeg ikke liker kort hår. Man ser rett og slett mer feminin ut med langt hår. Alt fra skulderlangt hår og lengere funker for meg. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 2. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2014 Langt hår er fint, men det viktigste er at du har den frisyren og lengden du liker selv =) Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 2. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2014 Ned til svaien i ryggen er digg, så lenge du ikke mye over 30. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2014 Hvilken frisyre passer best avhenger av ansiktsform og mye annet, hva som passer best er derfor individuelt og derfor mange her svarer at de liker litt av hvert. Personlig foretrekker jeg noe som er litt mer spennende enn helt flatt, langt hår. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå