densjenertetypen Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Hei jeg har planer om og kjøpe meg nytt gaming keyboard og da tenkte jeg at jeg skulle gå for Logitech g19 keyboard siden cdon har tilbud på det. burde jeg gå for det eller bure jeg velge et annet keyboard og på forhånd tusen takk for hjelpen. Link til keyboard https://cdon.no/elektronikk/logitech/logitech-g19-keyboard-nordic-p7039552 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg har G19, hatt det i noen år nå, er godt fornøyd med det egentlig, så her har du +1 for å kjøpe det Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 G19 har membranbrytere og er begrenset til 6 key rollover. Ville nok vurdert et mekanisk tastatur med full key rollover via PS2 eller USB. Hvor mye penger har du satt av til nytt keyboard? 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 (endret) Hvis du spiller spill hvor du må "buttonmashe" eller trykke flere taster samtidig, finn et mekanisk. Ellers er G tastaturene ganske gode, har hatt 2 selv. edit: G tastaturene er også veldig store, så pass på at du har plass. Endret 1. mai 2014 av Sampson Lenke til kommentar
baggiebridges Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 (endret) Ikke rart de har salg på dette, utgått modell. Dagens modell heter G19s, vet ikke hva forskjellen er: http://gaming.logitech.com/no-no/gaming-keyboards Har hatt ett G19 I noen år, fungerte bra, bortsett det er "lang" respons tid på tastene I forhold til mitt nåværende Corsair Vengeance K95 (mekanisk): http://www.digitalimpuls.no/PC-komponenter/Mus/Tastatur/Kablet/Tastatur/Corsair-Vengeance-K95-Cherry-MX-Red-122712-p0000067156.aspx På Corsair tastaturet skjer ting med en gang en trykker en tast, ikke slik som med G19 at man trykker tasten febrilsk I håp det skjer noe "snart" før en ex "dør" (FPS spill). Kunne ha vært flere lysjusterings muligheter på K95, noe liknende G19 har Dessuten har K95 18 mot 12 G taster som G19 har. Endret 1. mai 2014 av baggiebridges Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 På Corsair tastaturet skjer ting med en gang en trykker en tast, ikke slik som med G19 at man trykker tasten febrilsk I håp det skjer noe "snart" før en ex "dør" (FPS spill). Skal ikke se bortifra at du hadde et defekt tastatur. Her fungerer key inputs med en gang hvertfall. G19 har forøvrig 36G-taster som er programerbare (3 moduser på toppen man kan endre). Lenke til kommentar
baggiebridges Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 (endret) På Corsair tastaturet skjer ting med en gang en trykker en tast, ikke slik som med G19 at man trykker tasten febrilsk I håp det skjer noe "snart" før en ex "dør" (FPS spill). Skal ikke se bortifra at du hadde et defekt tastatur. Her fungerer key inputs med en gang hvertfall. G19 har forøvrig 36G-taster som er programerbare (3 moduser på toppen man kan endre). Jeg trodde også det at det kunne være noe feil med tastaturet, at det ikke kunne være så "tregt", så sendte tasttaturene I retur 2 ganger, dvs jeg har hatt 3 stk som har vært like trege. Var også noe med multimedia knappene som ikke fungerte som de skulle, husker ikke hva det var Uansett om G19 kan kalles tregt eller ei, er K95 tatsaturet G19 komplett overlegent på response tid. Testet og gå tilbake til G19 og det var ikke noe særlig. Hvis du mener G19 har 36 G-taster, så har K95 54 G-taster. K95 har også det du kaller for 3 moduser. Da blir jo forskjellen i antall G-taster enda større. Om jeg ikke husker feil kan også K95 ha flere tegn i hver makro enn G19 kan. At jeg brukte utrykket: " trykker tasten febrilsk I håp det skjer noe "snart" før en ex "dør" " kan nok gi intrykk av jeg trykket tasten mangfoldige før det hendte noe, slik var det ikke, men rakk ofte og trykke tasten 2-3 ganger før noe hendte, oftest kun 2 ganger. Dette var bare ett "problem" når man havnet i en extreme "akkutt" situasjon hvor ens egen respons tid er minst like viktig. Endret 1. mai 2014 av baggiebridges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå