Alfrid Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Hei Jeg lurer på om det er mulig å bruke g maps offline? Jeg leser poster ommat det går ann men jeg ser ingen funksjon for det i appen? Jeg leser at man kan merke områder og skrive ok maps i søkefeltet, men hvordan merker jeg et område? Ev, om det er en app som du kan velge kjørerute og lagre ruta og områder rundt for offline bruk? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Det di lagrer er det området som er synlig på skjermen. Ellers er det vel bare kartet i seg selv som lagres. Du trenger fortsatt nett for navigasjon. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Det fines en del offline kart som du kan laste ned. Søk etter "offline map <sted>" i Google play. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Hvilken telefon/operativsystem har du? Det finnes mange apper med nedlastbare kart, for eks NavFree for både iOS og Android. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå