Morpheus Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Hallo, har nå gått fra Telenor til Canal Digital og da må ny router inn siden vi har brukt ruter som Telenor har sendt oss. Brukes stort sett til laptoper/iPad/PS3, så vil ha en som er velfungerende mtp spilling og at signaler ikke skal være noe problem. Tittet litt på Asus RT-N66U, ser ut som en fin router forsovet og vil ikke noe mer opp i pris enn det. Det jeg tenkte litt på var at den er gitt ut i 2011 og kanskje det har kommet en med nyere/mer moderne funksjoner? Hvis den routeren fortsatt holder seg i noen år fremover går jeg mest sannsynlig for den. Takker for alle svar og svarer gjerne hvis det er mer dere trenger informasjon om. Lenke til kommentar
War Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Har den selv den er helt konge. Det har kommet nyere, med AC , har du ingen enheter som støtter det så er den gamle like god. Dvs 802.11n VS 802.11ac Lenke til kommentar
Morpheus Skrevet 30. april 2014 Forfatter Del Skrevet 30. april 2014 Har den selv den er helt konge. Det har kommet nyere, med AC , har du ingen enheter som støtter det så er den gamle like god. Dvs 802.11n VS 802.11ac Hallo, takk for svar! Nei, ikke som jeg vet om i hvertfall, vil nye enheter som støtter AC også støtte eldre versjoner? Da tenker jeg mest på hvis jeg skal gå i innkjøp av ny laptop som har det nyeste av teknologi, vil den da måtte trenge en AC router hvis det er en enhet som støtter det? Lenke til kommentar
War Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Du må ikke trenge det, men det vil kunne bli raskere ja. AC går bakover så ikke noe dårlig kjøpe det heller. Komplett selger de routeren til 50% 49 uker i året virker det som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå