Kurderen Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Hei. Jeg har en Logitech UE mobil boombox som har har en hodetelefon-kontakt som man kan koble telefonen til og spille av musikk, uten å måtte bruke bluetooth. Men jeg lurer på om det finnes en kabel som gjør det motsatte med den kontakten? Isteden ville jeg bruke den som bluetooth adapter. Koble mobilen til høytaleren via bluetooth og så koble høytaleren til en større PC-høytaler pga bedre lyd. Poenget er at det skal være trådløst, trenger det på reise. Da slipper jeg å ha mobilen liggende ved høytalerne. Noen som har en ide med hva jeg kan få dette til? Takker for svar^^ Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Det er kun en lydinngang, ingen lydutgang. Så, nei. Det er ikke kabelen som er problemet, men at boombox kun tar imot lyd og ikke sender ut noe lyd. Hva med en sånn i stedet? https://www.komplett.no/belkin-bluetooth-music-receiver/584473 Ganske sikker på at den gjør akkurat det du er ute etter, å overføre lyd trådløst til egentlig hva du vil. 1 Lenke til kommentar
Kurderen Skrevet 30. april 2014 Forfatter Del Skrevet 30. april 2014 Takk for svar. Ja men siden den har så bra lydkavalitet så tenkte jeg å bruke den hvis det var mulig. ^^ Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 hva får deg til å tro at lydkvaliteten blir anderledes om en annen boks tar imot de samme signalene? Lenke til kommentar
Kurderen Skrevet 30. april 2014 Forfatter Del Skrevet 30. april 2014 Det samme som billigere trådløse høytalere. Det er jo bluetooth teknologien som er noe å si^^ Og andre deler som har noe å gjøre for overføringen av lyd^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå