Niklasp Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 «Through my Eyes» er laget av fans, men gruser selv de mest påkostede spilltrailerne.Denne Battlefield 4-videoen bør du se Lenke til kommentar
k3kek3 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Veldig kul video, selv med de mest vanlige scenene fra BF Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Ja, dette var ekstremt rått! Smågrein på slutten... Nå vil jeg spille BF4 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 (endret) Jeg syns ikke det var spesielt imponerende, og jeg fikk ikke lyst til å blåse støv av BF4 som jeg har liggende til PS4. Endret 1. mai 2014 av Kontorstol 2 Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Hvorfor må det være så mye våpen og vold i Battlefield serien? Kan de ikke gjøre som med remaken av filmen E.T hvor de byttet ut alle våpnene med walkie-talkier? Også kan de heller kaste vannballonger på hverandre eller noe, istedet for å skyte på hverandre. 3 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Hvorfor må det være så mye våpen og vold i Battlefield serien? Kan de ikke gjøre som med remaken av filmen E.T hvor de byttet ut alle våpnene med walkie-talkier? Også kan de heller kaste vannballonger på hverandre eller noe, istedet for å skyte på hverandre. Gayfield 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg