mobilen.no Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Mai 2014 har langt mer å by på enn et grunnlovsjubileum. Se hvilke mobiler som dukker opp i butikkene.Dette er årets mai-mobiler Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Linken funker ikke, den går bare rett til Amobil sin forside. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Kan ikke HTC bare la Desire navnet få dø ut med det lille av verdighet som er igjen i det? Lenke til kommentar
Tiller1K Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Kan ikke HTC bare la Desire navnet få dø ut med det lille av verdighet som er igjen i det? HTC Desire 816 er en meget god og vakker middelklasse telefon. Jeg er rimelig sikker på at den på mange måter vil sette standarden i middelklassen. Lenke til kommentar
Ekvitar Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 (endret) Xperia Z2 kommer vel ut mai, mobilen ble jo forsinket? Ingen nettbutikker har fått inn mobilen enda.https://prisguiden.no/produkt/sony-xperia-z2-203240 Endret 1. mai 2014 av Ekvitar Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Xperia Z2 kommer vel ut mai, mobilen ble jo forsinket? Ingen nettbutikker har fått inn mobilen enda. https://prisguiden.no/produkt/sony-xperia-z2-203240 Flere nettbutikker fikk inn telefonen i slutten av april. Og er allerede sendt ut til de som har forhåndsbestilt. For min del så ble min Z2 sendt på mandag fra netonnet og skal hente den i morgen tidlig 1 Lenke til kommentar
matski Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 begynner å bli ganske lei at selskaper som samsung kommer ut med en ny telefon hver jævla uke! ikke rart folk velger iPhone! Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Kan ikke HTC bare la Desire navnet få dø ut med det lille av verdighet som er igjen i det?HTC Desire 816 er en meget god og vakker middelklasse telefon. Jeg er rimelig sikker på at den på mange måter vil sette standarden i middelklassen. Det kan så være, men Desire var en gang topp modellen til HTC, som de gjorde kjempe suksess av. Derfor føler jeg at de prøver å melke navnet, slik at folk som en gang hadde Desire kjøper denne, i håp om at de får en premium mobil for en billig penge, bare for å ende opp med en middels telefon begynner å bli ganske lei at selskaper som samsung kommer ut med en ny telefon hver jævla uke! ikke rart folk velger iPhone! Lei av at Apple bare kommer med telefon(er) en gang i året. Ikke rart folk velger andre merker. Endret 2. mai 2014 av G-Man™ Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Håper Lumia 930 dukker opp i løpet av juni! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Morsomt, Xperia Z2 var ikke med i oversikten for April-mobilene, og er heller ikke med på Mai-mobilene. Whoops Amobil? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg