Embi Furia Max Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Lurer på om girmoped går fortere av å bare bytte dyse? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 du snur det på hodet. feil dyse gjør at det går dårligere Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Med mindre du gir den mer luft i tillegg går den ikke noe fortere. Lenke til kommentar
Embi Furia Max Skrevet 30. april 2014 Forfatter Del Skrevet 30. april 2014 Det er jo liksom sånn at når man tar ut plomba så burde man dyse opp... Lenke til kommentar
Embi Furia Max Skrevet 30. april 2014 Forfatter Del Skrevet 30. april 2014 På mopeden min så er jeg ganske sikker på at dysa er på 92, hjelper det å bytte til 100 liksom? Med og uten plomba? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 (endret) Du må nok bytte til en større dyse hvis du fjerner plomberingen. Hvis du fjerner plomberingen, men ikke bytter dyse, så kan den gå dårlig, og bli fryktelig varm, for da får den gjerne for lite drivstoff. Kun dyse vil gi liten eller ingen effektøkning. Dette er ihvertfall min erfaring fra da jeg hadde Aprillia MX50 '03. Endret 30. april 2014 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Embi Furia Max Skrevet 30. april 2014 Forfatter Del Skrevet 30. april 2014 Takk for svar! Har en MH furia max som jeg kanskje skal ta plomba på til sommeren, så da tenker jeg at jeg bytter dyse fra 92 til 100, hvis det passer bra?! Lenke til kommentar
Snusmummrikken Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Heisann! Dyse er en inngang på hvor mye bensin som kommer fra mopedens forgasser, med feil dyse vil det bli overført for mye eller for lite bensin. dette fører til at du ikke klarer å gi full gass før mopeden kveles. hva kjører du? Kjører du en tzr eller noe annet lignende er det mye en kan gjøre for å få den til å gå fortere. du kan kjøpe nytt drev, da vil du merke stor forskjell. Vær forsiktig med kjøringa, onkel blå er ute å sjekker vet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå